اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان:

هدف دشمن از رواج مواد مخدر بین جوانان، تیشه زدن به مقدسات است

هدف دشمن از رواج مواد مخدر بین جوانان، تیشه زدن به مقدسات است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان گفت: هدف دشمن از رواج دادن انواع مواد مخدر در بین اقشار مختلف جامعه تیشه زدن به مقدسات و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سید حسن چراغی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان امروز در کارگاه پیشگیری اعتیاد شهر باباحیدر در رابطه با برگزاری این کارگاه‌ها در شهرها و روستاهای این شهرستان اظهار کرد: با ورود هجمه‌های زیاد فرهنگی که بیگانگان به کشور ما دارند وظیفه ما است که با برگزار کردن این برنامه‌ها و عمل کردن به دستورات دین مبین اسلام و نزدیک شدن به قرآن و معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام با مقابله با این‌گونه تهاجمات مبارزه کنیم.

وی ضمن اشاره کردن به مشکلات معیشتی که امروز در کشور دارد بیداد می‌کند گفت: پیشگیری کردن خیلی بهتر از درمان است با وجود مشکلاتی که امروز در کانون خانواده‌ها وجود دارد، حضور یک فرد معتاد در خانواده‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان فارسان بیان داشت: هدف از برگزار کردن این کارگاه آشنا کردن خانواده‌ها به مضرات مواد مخدر است که می‌تواند تا حد زیادی باعث جلوگیری افرادی شود که ناخواسته وارد این بازی خطرناک می‌شوند که خود و خانواده خود را نابود می‌کنند.

وی بابیان اینکه اعتیاد منشأ اصلی تمام بدبختی‌های یک جامعه است اذعان کرد: هدف دشمن از رواج دادن انواع موادمخدر در بین اقشار مختلف جامعه تیشه زدن به مقدسات و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در ادامه این کارگاه آموزشی حجت‌الاسلام محمدرضای نژاد روحانی شهر باباحیدر گفت: سلامت محیط خانواده و به‌کارگیری اخلاق اسلامی در پرورش دادن فرزندان نیز می‌تواند تا حد زیادی از این بیماری خطرناک پیشگیری کند.

وی افزود: تأمین نیازهای مادی فرزندان فقط برای آن‌ها کافی نیست ایجاد کردن یک فضای صمیمی در خانواده و نظارت کردن بر زندگی فرزندان از بسیار مشکلات پرخطر و بزهکاری‌ها می‌تواند آن‌ها را دور نگه دارد.

رضایی نژاد در ادامه به آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد پرداخته و گفت: بهترین سن که والدین می‌تواند ارتباط دوستی با بچه‌های خود برقرار کنند سنین جوانی و نوجوانی است که یک ارتباط دوستانه می‌تواند نقش بسزایی بر سلامت روح و روان یک بچه در خانواده داشته باشد.

روحانی شهر باباحیدر خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از برگزار کردن این کارگاه‌های آموزشی این است که به والدین تفهیم کنیم که تاریخچه مصرف مواد مخدر از چه زمانی شروع‌شده است و چگونه امروز به این روش‌های صنعتی رسیده است و عوارض و پیامدهای مواد مخدر چیست.

در پایان سرگرد گودرزی رئیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فارسان گفت: با توجه به اینکه کاهش سن اعتیاد در جامعه را شاهد هستیم با برقرار کردن کلاس‌ها ورزشی و تفریحات سالم در هر شهر و روستا می‌توانیم عواقب خطرناک مواد مخدر را به جوانان و نوجوانان گوش زد کرد و آن‌ها را از عواقب مصرف این ماده خطرناک آگاه ساخت.

گفتنی است این کارگاه در مسجد موسی ابن جعفر علیه‌السلام شهرباباحیدر برگزار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه