اخبار داغ

لیگ دسته یک فوتبال کشور:

تیم فوتبال نود ارومیه با صدرنشین لیگ دسته یک مصاف می دهد

تیم فوتبال نود ارومیه با صدرنشین لیگ دسته یک مصاف می دهد
در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال، تیم فوتبال نود اورمیه در دیداری حساس به مصاف تیم پرمهره سرخپوشان پاکدشت می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان)، تیم فوتبال نود اورمیه در دیداری حساس و سخت به مصاف تیم متمول و پرمهره سرخپوشان پاکدشت خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

حریف عجیبی که مقابل شاگردان بیاتلو قرار خواهد گرفت تاکنون نتوانسته نام اصلی خود را مشخص کند! شاگردان فرهاد کاظمی با نام‌های پرسپولیس پاکدشت، سرخپوشان پاکدشت و استقلال جنوب تهران پا به زمین مسابقه گذاشته‌اند و به نوعی با یک سردرگمی مواجه می‌باشند.

,

دیدار رفت این دو تیم با نخستین بازی نود در لیگ دسته یک مصاف بود؛ در آن دیدار نود با استفاده از بازیکنان رده سنی امید به مصاف این تیم‌پر مهره رفت که در نهایت نتیجه مسابقه با شش گل به نفع استقلال جنوب تهران رقم خورد.

,

فرهاد کاظمی و تیمش تا بدین جای کار با کسب ۳۳ امتیاز از ۱۶ مسابقه در صدر جدول رده بندی قرار دارند و از سوی دیگر نود اورمیه با کسب ۱۵ امتیاز صاحب رتبه دوازدهم جدول رده بندی مسابقات است.

,

این دیدار از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه در ورزشگاه تختی اورمیه برگزار می شود.

,

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه نیز با انتقاد از مسئولان استانی به ویژه مسئولان ورزشی، اظهار داشت: مسئولان استانی به حفظ تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کمک کنند.

,

وحید بیاتلو، با تاکید بر اینکه هم اکنون تنها هدف تیم فوتبال ۹۰ ارومیه حفظ در لیگ دسته یک است، گفت: مسئولان استانی باید بیش از پیش تیم نود ارومی را حمایت کنند تا بهتر از پیش بتوان نتیجه گرفت.

,

کاپیتان تیم نود اورمیه نیز، با اشاره به بازی امروز، اظهار داشت: برای کسب ۳ امتیاز و انتقام به مصاف تیم‌پاکدشتی خواهیم رفت.

,

محمد زینالی، بیان داشت: در بازی رفت به آذربایجان و ارومیه توهین شد که اقدامی ناپسندیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه