اخبار داغ

۵۰ درصد مطالبات چغندرکاران میاندوآب پرداخت شد

۵۰ درصد مطالبات چغندرکاران میاندوآب پرداخت شد
رییس کارخانه قند میاندوآب گفت:امسال تاکنون ۴۳۰ میلیارد ریال بابت خرید چغندر به کشاورزان پرداخت شده که ۵۰ درصد از مطالبات آنان را شامل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  غلامعلی قنبری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: با تمهیدات صورت پذیرفته تاکنون نصف مطالبات کشاورزان پرداخت شده و مابقی مطالبات آنان به تدریج پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رییس کارخانه قند میاندوآب، با بیان اینکه خوشبختانه تمام مطالبات سال گذشته چغندرکاران نیز پرداخت شده و از این بابت بدهی وجود ندارد، افزود: امسال نیز تاکنون ۴۳۰ میلیارد ریال بابت خرید چغندر به کشاورزان  پرداخت شده که ۵۰ درصد از مطالبات آنان را شامل می شود.

,

وی، گفت: کارخانه قند میاندوآب براساس برنامه ابلاغی و با رویکرد جذب حداکثری چغندرقند برای دوره بهره برداری امسال، پیش بینی جذب حدود ۲۸۰ هزار تُن چغندرقند را دارد.

,

قنبری، با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه قند میاندوآب روزانه به طور متوسط قابلیت جذب حدود ۲ هزار و ۴۰۰ تُن چغندرقند را دارد، تصریح کرد:با توجه به برنامه های در دست اجرا پیش بینی می شود در آینده نزدیک میزان جذب چغندرقند، ۲۵ درصد افزایش یابد.

,

رییس کارخانه قند میاندوآب، با اشاره به اینکه کارخانه قند میاندوآب تنها کارخانه ای در سطح کشور است که تحویل قند به چغندرکاران را جایگزین شکر کرده است، اظهار کرد:  در بهره برداری امسال کارخانه به منظور پرداخت جوایز تشویقی چغندرکاران تولید قند در برنامه تولید کارخانه قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه