اخبار داغ

توهین کارمند اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر به فرماندار تنگستان

توهین کارمند اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر به فرماندار تنگستان
آیین کلنگ زنی قطعه ۱۰ راه آهن بوشهر به شیراز که در شهر اهرم برگزار شد که یکی از کارمندان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر به فرماندار تنگستان توهین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، در آیین کلنگ زنی قطعه ۱۰ راه آهن بوشهر به شیراز که در شهر اهرم برگزار شد یکی از کارمندان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر به مسئولین تنگستان توهین کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در این آیین که با حضور وزیر راه و شهر سازی کشور برگزار شده بود فرصت اظهار نظر و سخنرانی به فرماندار تنگستان داده نشد تا اطرافیان فرماندار به این موضوع اعتراض کنند.

,

پس از اعتراض معاون فرماندار و شهردار اهرم و چند نفر از اطرافیان به این چینش برنامه کلنگ زنی که توسط اداره کل راه شهرسازی استان بوشهر تنظیم شده بود واکنش تند یکی از کارمندان اداره کل راه و شهرسازی به این اعتراض جای خود قابل تامل بود که وی خطاب به فرماندار تنگستان اظهار داشت؛ شما چه کاره هستید که بخواهد اظهار نظر کنید.

,

, ,

این بی احترامی نه تنها به فرماندار شهرستان بلکه به معاون وی و شهردار اهرم توسط یکی از کارمندان اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفت.

,

مسئول چینش برنامه و تنظیم سین کلنگ زنی پروژه مهم اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر بودکه بالطبع هیچ توجهی به میزبان برنامه نداشت و این خود جای سوال و تامل است.

,

در این برنامه که شهر اهرم میزبان مهمانان استانی و کشوری بود شایسته کار این بود که مقام ارشد اجرایی شهرستان در هر برنامه ای باید فرماندار شهرستان صحبت کند هر چند کوتاه و در حد یک خیرمقدم گویی از طرف برنامه ریزان این آیین کلنگ زنی فرصتی می داشت که متاسفانه با بی تدبیری اداره راه و شهرسازی این مهم صورت نگرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه