اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس مطرح کرد؛

آغاز به‌کار دانشگاه فرهنگیان قاین از بهمن‌ماه

آغاز به‌کار دانشگاه فرهنگیان قاین از بهمن‌ماه
نماینده مردم قاین و یزرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق نشستی که با رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور داشتم از وی درخواست شد برای ترم بهمن دانشجویان در یک فضا غیر فضایی که مورد تایید دانشگاه فرهنگیان است مستقر شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با  خاورستان، درباره آخرین وضعیت دانشگاه فرهنگیان قاین، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان برای راه‌اندازی باید یک مقدمه‌ای داشته باشد و آن ایجاد کلاس‌های ماده 28 اساس نامه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: پس از راه‌اندازی کلاس‌ها باید کد مرکز برای قاینات احیا شود.
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مورد کلاس‌ها دستور را از رئیس دانشگاه فرهنگیان گرفته‌ام و قرار بود در مهرماه امسال دانشجو داشته باشیم که در این مورد تعداد دانشجوها و رشته‌ها مشخص شد.
,
 
,
فلاحتی بیان کرد: متاسفانه در بحث فضا مشکل داشتیم و نمی‌توانستیم در آبان ماه مدرسه‌ای را تخلیه و در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار دهیم.
,
 
,
وی ادامه داد: اخیرا نشستی با رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور داشته و از وی درخواست شد برای ترم بهمن دانشجویان در یک فضا غیر فضایی که مورد تایید دانشگاه فرهنگیان است مستقر شوند.
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین جلسه‌ای که چند روز قبل با مسئولان شهرستان داشتیم موضوع فضا برای دانشگاه فرهنگیان به تصویب رسید که ان‌شاءالله دانشجویان در قاین مستقر شوند.
,
 
,
فلاحتی گفت: برای احیای کد مرکز نیز نامه نگاری و دستوراتی که باید از وزیر گرفته و به شورای گسترش فرستاده شود انجام شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: پس از اینکه کارهای اولیه انجام شد باید برای تابستان فضایی که دانشگاه فرهنگیان تایید کرده را در اختیار دانشگاه فرهنگیان قاین قرار دهیم.
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با در اختیار قرار دادن فضا امیدواریم روند دانشگاه فرهنگیان بر ریل خود قرار گیرد و شاهد فعالیت پردیس دانشگاه فرهنگیان به صورت رسمی باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه