اخبار داغ

یک کشته و چهار مصدوم در تصادف محور هراز

یک کشته و چهار مصدوم در تصادف محور هراز
رئیس پلیس راه استان مازندران، از برخورد یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه خودروی پژو با یک کشته و ۴ مصدوم در محور هراز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در منطقه روستایی «یلمون» محور هراز بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه گزنک به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در این حادثه که براثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با یک سرنشین با یک دستگاه خودروی پژو با ۴ سرنشین به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودروی پژو در دم جان باخت.
,
 
,
قدمی از مصدومیت راننده خودروی نیسان و سایر سرنشینان خودروی پژو خبر داد و اظهار داشت: مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن، سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو است به تمامی رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن نمایش فرهنگ اجتماعی خود، ضریب ایمنی را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه