اخبار داغ

کنفرانس ملی "حمایت از کالای ایرانی " در اردبیل برگزار می‌شود

کنفرانس ملی "حمایت از کالای ایرانی " در اردبیل برگزار می‌شود
رئیس اداره توسعه کارآفرینی گفت: کنفرانس ملی "راهکارها و چالشهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی " با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی آرمان سوله برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احسان کاتب در گفتگو با سبلان‌ما، گفت: کنفرانس ملی "راهکارها و چالشهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی " بزودی با همکاری اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی آرمان سوله برگزار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
رییس اداره توسعه کارآفرینی تصریح کرد: مدیریت و اقتصاد دو کلید واژه ای هستند که در ادبیات پیشرفت همه جانبه کشور نقش بسزایی دارند و می بایست با  نگاهی عمیق و موشکافانه این دو مفهوم بنیادین را در کنار هم قرار داد تا به تدابیر ارزنده و راهگشا دست یافت.
,
 
,
وی افزود: ایجاد چنین نگاهی به هم افزایی و هم اندیشی و همگرایی نیاز دارد که یکی از بهترین ابزار تحقق آن برگزاری کنفرانسه‌ای علمی است که به عنوان موتور محرک رویدادهای بزرگ علمی و تحولات فناورانه به شمار می روند.
,
 
,
کاتب یادآور شد: این کنفرانس در سه محور اصلی اقتصاد، مدیریت و حقوق و با رویکرد ویژه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی با همکاری با همکاری دانشگاه جامع علمی و کاربردی آرمان سوله و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه