اخبار داغ

داستان دنباله دار صنوف آلاینده در پایتخت طبیعت و وعده معاون عمرانی استاندار برای ساماندهی آن ها+تصاویر

داستان دنباله دار صنوف آلاینده در پایتخت طبیعت و وعده معاون عمرانی استاندار برای ساماندهی آن ها+تصاویر
صنوف آلاینده در سطح شهر یاسوج به یک معضل و مشکل بزرگ تبدیل شده است که معاون عمرانی استاندار وعده بر طرف شدن این مشکل را داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، همواره یکی از مشکلاتی که در ورودی های شهر یاسوج وجود دارد، صنف های مختلف از جمله تعمیرکاران، کابینت سازان و سایر صنوفی است که به گونه ای باعث آلودگی در سطح شهر می شوند و زیبنده یک شهر نیست که ورودی آن با صنوف آلاینده نمایش داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو, ،,

 

,

با وجود شرایط اقتصادی که در کشور و استان وجود دارد و اینکه خانواده های زیادی از این طریق نان می خورند بنابراین نمی توان آنها را جمع آوری کرد یا به آنها بگویند به جای تعمیرکاری یا سایر شغل های شبیه این موارد، مغازه ای دیگر باز کند پس نیاز است که برای شهر و این افراد جاره ای اندیشیده شود.

,

 

,
, ,
 
,

در گذشته یکی از مشکلات شهر یاسوج جوشکاران بود که بعد از احداث شهرک جوشکاران تا اندازه ای مشکل نیز بر طرف شد بنابراین با توجه به وجود این موارد از جمله صنف های دارای آلاینده برای شهر باید در مکانی ساماندهی شوند که هم چهره شهر زیبا باشد و هم کسی از نان خوردن نیفتد.

,

 

,

در همین راستا معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زمینی که قرار است صنوف آلاینده به آنجا منتقل شود بازدید کرد، این زمین 8.5 هکتار مساحت دارد که قرار است در 2 فاز اجرا شود و بیش از 400 غرفه برای آن در نظر گرفته شده است.

,

 

,
, ,

معاون عمرانی استاندار در این باره گفت: از زمینی که برای انتقال صنوف آلاینده شهر یاسوج در نظر گرفته شده است بازدید کردم قطعا با انتقال این صنوف به مکان فعلی چهره پایتخت طبیعت زیبا تر خواهد شد و از آلودگی های صوتی و بصری در سطح شهر کاسته می شود.

,

 

,

اینکه این حرف چه اندازه طول می کشد که عملی شود خود قصه ای دراز دارد با توجه به اینکه این صنوف در شهر به ویژه در ورودی های شهر چهره ای بسیار نازیبا ایجاد کرده اند بنابراین بخش خصوصی باید خودش را بیشتر بجنباند تا بتواند خواسته معاون عمرانی را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه