اخبار داغ

مدارس تنگستان بدون بخاری در سرما می لرزند

مدارس تنگستان بدون بخاری در سرما می لرزند
این روزها سرمای سوز ناک بهمن ماه خود نمایی می کند که برخی از کلاسهای درس مدارس شهرستان تنگستان از وجود سیستم گرمایشی محروم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، در حالی که این روزها سرمای سوز ناک بهمن ماه خود نمایی می کند که برخی از کلاسهای درس مدارس شهرستان تنگستان از وجود سیستم گرمایشی محروم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

متاسفانه با توجه به آب و هوای استان بوشهر که در منطقه گرمسیر قرار دارد و تعداد ماههای گرم سال که سهم بیشتر را از کل ماهها در بر می گیرد توجه مسئولین آموزش و پرورش کمتر به سمت به تامین سیستم و سامانه گرمایشی مدارس بوده است که این خود جای سوال و تامل دارد.

,

 

,

مدیران مدارس تنگستان و در راس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان در کنار درس و تحصیل و توجه به تعلیم و تربیت دانش آموزان بایستی به تامین فضای مناسب و بستر بهتر برای فضای آموزشی مدارس که در کیفیت و اثر بخشی تعلیم و تربیت نیز موثر خواهد بود باید توجه داشته باشند.

,

امروز دستان لرزان از سرمای دانش آموزران گرچه با پوششی چون شال گردن و دست کش گرمای مایحتاج بدن خود را تا حدودی فراهم می کنند ولی این شایسته دانش آموزان تنگستانی نیست که از کمترین امکانات گرمایشی بی بهره باشند.

,

امید است مدیران پر تلاش و سخت کوش آموزش و پرورش تنگستان این تلنگر ما را جدی گرفته و برای گرم کردن محیط آموزشی فرزندان این دیار فکر و تدبیری بخرج دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه