اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان خبر داد؛

اعزام بیش از ۱۸۰۰ دانش‌آموز همدانی به اردوی راهیان نور

اعزام بیش از ۱۸۰۰ دانش‌آموز همدانی به اردوی راهیان نور
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از اعزام 1804 دانش‌آموز دختر و پسر در قالب 10 دوره اردوی راهیان نور از استان همدان به مناطق عملیاتی کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رستمی در گفت‌وگو با  نافع اظهار کرد: به مناسبت 40 سالگی انقلاب اعزام 10 دوره اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور را داریم و این اردوها از امروز با اعزام ناحیه رزن آغاز شده  و تا 14 بهمن ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی ادامه داد: تمام نواحی در این اردوها شرکت  کرده از هرناحیه 250 دانش آموز از مقاطع دبیرستان و دوم متوسطه در اردو حضور دارند.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: استان همدان در سال 97 حدود 8 هزار سهمیه اعزام داشته که تا به امروز حدود 5 هزار و 800 نفر آن در قالب کاروان‌ها و عناوین مختلف در مناسبت‌های گوناگون اعزام شده‌اند .

,

وی با اشاره اقدامات  دشمن برای ایجاد اخلال و خدشه در جشن‌های انقلاب، تصریح کرد: ما با تمام توان برنامه‌های فرهنگی مختلف را اعم از جشن‌های بزرگ انقلابی، به کوری چشم دشمنان برگزار خواهیم کرد که این برنامه‌ها با محتواهای خادمین شهدا و مدافعین حرم و ... اجرا می‌شوند .

,

رستمی ادامه داد: برای کادر سازی نظام اسلامی یک از بهترین راه‌ها وجود  اردوهای راهیان نور است که جوانان باید حضور داشته باشند تا از نزدیک جبهه‌ها را ببینند و لمش کنند که همین باعث بالا رفتن اعنقاد آنان شده که برای پایه‌های نظام ضروری است.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) اظهار کرد: هر کجا نظام به مشکل برخورده، شهدا به کمک ما آمده‌اند و باعث استحکام این نظام شده‌اند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نوید را به همه امت‌های اسلامی دنیا می‌دهیم که در این کشور امثال شهید حججی‌ها که آمادگی دفاع در هر زمینه‌ای را دارند کم نیستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه