اخبار داغ

ثبت‌نام ۴۳۰ نفر در جشنواره قرآنی «مُدْهامَّتانِ» کهگیلویه و بویراحمد

ثبت‌نام ۴۳۰ نفر در جشنواره قرآنی «مُدْهامَّتانِ» کهگیلویه و بویراحمد
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۳۰ نفر از اعضای کانون های این استان در سیزدهمین جشنواره قرآنی «مُدْهامَّتانِ» ثبت‌نام کرده‌اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا دولت‌آبادی در جمع خبرنگاران افزود: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی مساجد، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن با نام «مُدْهامَّتانِ» را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد استان خراسان رضوی برگزار می‌کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهارکرد: ثبت‌نام این جشنواره از ۱۵ آذر ماه امسال آغاز و تا ۳۰ دی ماه ادامه داشت. این دوره از مسابقات ویژه خواهران و برادران عضو کانون‌های فرهنگی و هنری بوده و در رشته‌های قرائت «تحقیق»، حفظ کل رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود .

,

دولت‌آبادی رشته‌های قرائت «ترتیل»، حفظ جزء ۳۰ و نقاشی آیات را ویژه برادران و خواهران رده سنی هفت تا ۱۶ سال دانست و بیان کرد: برادران نیز در رشته اذان، قرائت تقلیدی و قرائت نماز به صورت اختیاری که در حیطه ستاد استانی است می‌توانند در رده سنی هفت تا ۱۶ سال شرکت کنند .

,

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امسال مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات نیز برگزار می‌شود، اضافه کرد: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مُدْهامَّتانِ» در استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه دوم بهمن ماه امسال برگزار می‌شود .

,

منبع:ایسنا

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه