اخبار داغ

معاون حمایت کمیته امداد استان اردبیل خبر داد؛

پرداخت کمک موردی به ۱۷ هزار مددجو و اقشار آسیب‌پذیر در اردبیل

پرداخت کمک موردی به ۱۷ هزار مددجو و اقشار آسیب‌پذیر در اردبیل
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل از بهره‌مندی ۱۷ هزار مددجوی تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر از کمک‌های موردی این نهاد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا حسین‌نژاد در گفتگو با سبلان‌ما، اظهارداشت:کمک‌های موردی، یکی از خدمات هدفمند کمیته امداد استان اردبیل است که با هدف رفع نیازهای ضروری فرهنگی، تحصیلی، معیشتی و درمانی مددجویان پرداخت می‌شود که در این راستا  بیش از ۱۷ هزار نفر از مددجویان و خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل از کمک‌های موردی و بلاعوض کمیته امداد در سال‌جاری بهره‌مند شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: خدمات موردی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند واجد شرایط که نیاز مبرمی به رسیدگی دارند.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل پرداخت شده است تا بخشی از مشکلات خود را رفع کنند.

,

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۳۰۰ غیرمددجو از کمک‌های موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند و ۲۵۸ میلیون تومان کمک موردی و بلاعوض به افراد نیازمند جامعه پرداخت شده که این امر نقش به سزایی در رفع گرفتاری‌های آنها داشته است.

,

وی با بیان اینکه هفت هزار نفر از خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند ساکن در مناطق محروم استان اردبیل از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند، افزود: بیش از یک میلیارد و ۲۴ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به مددجویان ساکن در مناطق محروم استان اردبیل پرداخت شده است.

,

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه بیشترین کمک‌های موردی به منظور رفع مشکلات معیشتی خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل پرداخت شده است، بیان کرد: لازم است برای کاهش مشکلات معیشتی و رفع مسائل ضروری خانوار مستمند و کم درآمد، خیران بیش از پیش یاریگر کمیته امداد استان اردبیل باشند.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه این نهاد به منظور پاسخگویی کیفی و مناسب به تمامی نیازهای مددجویان، نیازمند یاری هر چه بیشتر مسئولان و خیران است، گفت: کمیته امداد استان اردبیل به تنهایی نمی‌تواند مشکلات و مسائل نیازمندان را برطرف کند که این امر همیاری هر چه بیشتر نیکوکاران را می‌طلبد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه