اخبار داغ

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت؛

اعلام زمان شروع پیش‌ ثبت‌نام‌های نوروزی عتبات عالیات

اعلام زمان شروع پیش‌ ثبت‌نام‌های نوروزی عتبات عالیات
سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تاریخ پیش ثبت نام های عتبات نوروزی و نحوه حضور و قرعه کشی متقاضیان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت، مرتضی آقایی سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت درباره برنامهریزیهای صورت گرفته برای نامنویسی سفر زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز 98 اظهار کرد: سازمان حج و زیارت در راستای ایجاد رفاه و سهولت بیشتر و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقمندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: متقاضیانی که قصد تشرف به عتبات عالیات در دوره آتی از تاریخ 24 اسفند ماه تا 8 فروردین ماه سال 98 را دارند باید با رعایت موارد مربوط به نام نویسی و تکمیل فرم مربوط در سایت (atabat.haj.ir) برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام کنند.

,

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: شروع پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز شنبه 6 بهمن ماه امسال خواهد بود که پایان آن نیز دوازدهم بهمن ماه پیش بینی شده است.

,

به گفته آقایی، زمان اعلام نتایج قرعه کشی نیز بعد از پیش ثبت نام ها متعاقباً اعلام و نتایج بر روی سایت پیش ثبت نام (atabat.haj.ir) قابل رویت خواهد بود.

,

وی افزود: متقاضیان عزیز حتما به اطلاعیه مربوطه در خصوص مراحل کامل پیش ثبت نام و نحوه آن دقت لازم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه