اخبار داغ

رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه امام علی(ع) خبر داد؛

افتتاح دو واحد مسکونی و صندوق همیاری در روستای چاه عباس اردونی

افتتاح دو واحد مسکونی و صندوق همیاری در روستای چاه عباس اردونی
رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه امام علی(ع) گفت: در ایام دهه فجر دو واحد مسکونی و صندوق همیاری در روستای چاه عباس اردونی از توابع نهبندان که توسط این موسسه ساخته شده بود به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید اکبر کساء رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه امام علی(ع) شهر ری و رئیس ستاد توان افزایی مناطق کمتر توسعه یافته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ایام دهه فجر دو واحد مسکونی و صندوق همیاری در روستای چاه عباس اردونی از توابع نهبندان که توسط این موسسه ساخته شده بود به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , سید اکبر کساء رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه امام علی(ع) شهر ری و رئیس ستاد توان افزایی مناطق کمتر توسعه یافته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ایام دهه فجر دو واحد مسکونی و صندوق همیاری در روستای چاه عباس اردونی از توابع نهبندان که توسط این موسسه ساخته شده بود به بهره‌برداری رسید.,
 
,
وی افزود: این دو باب واحد مسکونی به متراژ 66 متر و هزینه‌ای بیش از 75 میلیون تومان برای هر واحد مسکونی به دو خانوادۀ بی‌سرپرست اهداء شد.
,
 
,
 
,
رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه امام علی(ع) گفت: همچنین ساختمان صندوق همیاری با 80 متر بنا و هزینه‌ای معادل 65 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
,
 
,
 
,
کساء از ایجاد صندوق قرض‌الحسنه همیاری در روستاها خبر داد و گفت: تقویت صندوق‌های همیاری به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز روستاییان ضرورت دارد.
,
 
,
 
,
وی افزود: احیای صندوق‌های حمایتی، با هدف یاری رسانی به روستاییان و کشاورزان و تأمین منابع مالی مورد نیاز آنان، ایجاد وگسترش فعالیت های درآمدزا، راه اندازی و تثبیت کسب و کار، ترویج فرهنگ پس انداز، ارتقاء فرهنگ تولید و افزایش سرمایۀ اجتماعی از جمله مزایای صندوق‌های همیاری روستایی است.
,
 
,
 
,
رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه امام علی(ع) گفت: برای نخستین بار «صندوق همیاری روستایی» توسط این مؤسسۀ در تعدادی از روستاهای خراسان جنوبی تشکیل و نتایج آن باعث توسعه به سایر نقاط کشور شد.
,
 
,
 
,
کساء مدیریت این صندوق‌ها را بر عهده روستاییان و معتمدین روستا دانست و افزود: از جمله ویژگی های ایجاد صندوق های همیاری افزایش تعامل اجتماعی، تقویت فرهنگ کمک به همنوع، ایجاد اشتغال، افزایش درآمد و بهبود معیشت خانوار، جلوگیری از مهاجرت و حفظ بنیان خانواده است.
,
 
,
 
,
گفتنی است؛ فرماندار نهبندان، امام جمعه نهبندان، امام جمعه شهرشوسف، مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی در این مراسم حضور داشتند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه