اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون تانکردار حامل 31 هزارو 400 لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی استان زنجان هنگام کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان- قزوین به یکدستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده، در بازرسی از آن 31 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به توقیف خودرو خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

جهانبخش تاکید کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق می باشد و با توجه به تاثیر منفی این پدیده شوم بر اقتصاد کشور، ماموران انتظامی استان زنجان با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

,

دستگیری سارقان سیم کابل برق در زنجان

, دستگیری سارقان سیم کابل برق در زنجان, دستگیری سارقان سیم کابل برق در زنجان,

وی از شناسایی و دستگیری 2سارق سیم کابل برق خبر‌داد و گفت: اموال مسروقه از این متهمان کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در پی وقوع سرقت سیم کابل برق ، تیم ویژه ای از کارکنان پلیس آگاهی زنجان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

,

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی مکان سرقت های صورت گرفته، روز گذشته 2 سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

,

جهانبخش عنوان کرد: این متهمان در بازجوئیهای به عمل آمده به سرقت سیم کابل برق اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه