اخبار داغ

در نشست خبری ویژه کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰شهید استان کرمان مطرح شد؛

بالندگی ملت های اسلامی نتیجه حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن /مدیریت جهادی مسئولین، راه حل جبران محبت حضور مردم

بالندگی ملت های اسلامی نتیجه حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن /مدیریت جهادی مسئولین، راه حل جبران محبت حضور مردم
سردارابوحمزه گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بالندگی ملت های اسلامی ، یاس و ناامیدی استکبار جهانی را به دنبال داشت و از اصحاب رسانه که زمینه ساز و بستر ساز چنین حضوری شدند تشکر و قدرانی نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان; سردار ابوحمزه دبیر کل کنگره  امروز صبح در نشست خبری ویژه کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰شهید استان کرمان  در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دیروز  تبلور و تجلی اعتقاد، باور و ایستادگی مردم را در سراسر کشور و خصوصا استان کرمان را شاهد بودیم و مردم به دلیل اعتقاد و باوری که نسبت به اسلام و شهادت دارند حضور پیدا کردند و این حضور باعث بالنگی ملت های اسلامی و یاس و ناامیدی استکبار جهانی را به دنبال داشت.از اصحاب رسانه که زمینه ساز  و بستر ساز  چنین حضوری شدند  تشکر و قدرانی نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به برنامه های کنگره افزود: از کنگره اول در کرمان حدود ۲۰سال گذشته نیاز به بازخوانی داشت تمامی فعالیت هاانجام شده و  بر اساس نگاه رهبری ۵۸محور از مجموع سخنرانی رهبری از ستاد کنگره های دیگر، ۶رویکرد و ۹۲برنامه مشخص شد. کارهای استان کرمان بی سابقه دایت و هیچ کدام از کنگره های برگزار شده چنین نگاهی را اعمال نکرده اند.  حضور ۱۱ تا ۱۲ استان در کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان

,

وی در خصوص برنامه های کنگره خاطرنشان شد: از حدود ۲۰ کمیته ۴ کمیته پشتیبانی و ۱۶ کمیته برنامه های مشخص شده را در دستور کار دارند. از مشخصه های بارز این کنگره  ادامه برنامه های ستاد کنگره بعد از اجلاسیه و برنامه ها به طور برنامه ریزی شده و مدون و سالانه ادامه دارند.

,

ابوحمزه ادامه داد: محوریت اصلی کنگره  این است که با شهدا و شهادت و مخصوصا نسل جوان و نوجوان آشنا شوند و معرفی بهترین  الگو که شهدا بهترین الگو هستند و از دلایل سمت و سو گرفتن برنامه های کنگره فرمایشات رهبری هستند  که فرمودند برنامه ها در  زمینه فرهنگی، هنرمندانه و هوشمندانه و بروز باشد.

,

دبیر کل کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان درخصوص محرومیت زدایی گفت: با مشکلات عدیده در بحث نیازمندی های قشر محروم فعالیتهایی ازجمله  احداث مدارس برای دانش آموزان محروم و اسکان  محرمین که  برنامه ۷۴۶ واحد با همکاری کمیته امداد دردستور کار و ۱۲۲۰ پروژه با ۴۵ میلیارد که ۵۰ درصد توسط سپاه و ۵۰ درصد دیگر توسط دستگاههای اجرایی تامین میشود. باید به طرف خدمت رسانی برای قشر محروم گام برداریم همه بار اسلام بر دوش محرومین  است برنامه های کنگره شهدا در جهت خدمت رسانی به قشر محروم است.

,

وی با اشاره به رویکردهای کنگره افزود: رویکرد تبلیغی فرهنگی و هنری که ۳۷ برنامه در دستورکار ، رویکرد تربیتی آموزشی با ۹ کمیته، رویکرد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با ۶ برنامه ، رویکرد خدماتی اجتماعی با ۸ برنامه ، رویکرد علمی پژوهشی با ۱۰ برنامه و رویکرد گرامیداشتی با ۲۲ برنامه و به نیابت از ۶۵۰۰ شهید استان کرمان ۶۵۰۰ دانش آموز از موزه دفاع مقدس بازدید داشتند.

,

وی در پایان با توجه به حضور وسیع مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  خاطر نشان کرد:  حضور مردم دیندار و ولایتمدار کرمان و سراسر کشور که دریای عظیمی از جمعیت بعد از  گذشت ۴۰ سال از انقلاب به وجود آوردند  لایق خدمت هستند و راه حل جبران محبت مردم این است که ، مسئولین  با مدیریت انقلابی برای مردم خدمت کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه