اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

محکومیت میلیاردی عاملان قاچاق تلفن همراه در استان زنجان/ بیش از ۳ هزار گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و ضبط شد

محکومیت میلیاردی عاملان قاچاق تلفن همراه در استان زنجان/ بیش از ۳ هزار گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و ضبط شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره مقابله و مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان گفت: در این راستا بیش از 3 هزار گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از رسیدگی به دوازده پرونده گوشی تلفن همراه قاچاق در استان زنجان خبرداد و اظهار کرد: با عاملان این پرونده‌ها براساس قانون برخورد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به افزایش قاچاق تلفن همراه در استان زنجان تصریح کرد: در سالجاری تعداد 3 هزار و 134 دستگاه گوشی تلفن همراه در برندهای متخلف در سطح استان کشف و پرونده‌های مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفته است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: عاملین قاچاق علاوه بر ضبط محموله‌های مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 13 میلیارد و 920 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاقچیان جدی بوده و عرصه را برای این افراد تنگ کرده است و به همه قاچاقچیان در این باره هشدار می‌دهد.

,

ممیزی در ادامه همچنین از کشف و ضبط محموله گوشی تلفن همراه قاچاق خبر‌داد و افزود: یکدستگاه خودروی سواری پیکان در بدو ورود به شهرستان خدابنده توسط پلیس آگاهی متوقف و در بازرسی صورت گرفته تعداد 86 دستگاه گوشی تلفن همراه در برند سامسونگ کشف و راننده خودرو بعنوان متهم به تعزیرات حکومتی خدابنده معرفی شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر از سوی متهم قاچاق بودن محموله محرز و شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط گوشی های تلفن همراه به نفع دولت ، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 904 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه