اخبار داغ

گلایه شهروندان بندرعباسی از قطعی مکرر آب/بزرگترین آب شیرین کن هم مرحمی بر بی آبی حاشیه نشینان نشد

گلایه شهروندان بندرعباسی از قطعی مکرر آب/بزرگترین آب شیرین کن هم مرحمی بر بی آبی حاشیه نشینان نشد
بزرگترین آب شیرین کن کشور هم نتوانست مرحمی بر زخم بی آبی در بندرعباس باش چرا که قطعی آب در طول روز ادامه دارد حیات آبی به شب تا سحر ختم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سناریوی کمبود و نبود امکانات در محلات حاشیه نشین بندرعباس سخنی تازه نبوده؛ چرا که این محلات را بیشتر  اقشار کم در آمد و بی بضاعت تشکیل داده اند که در سایه فقر و نبود در آمد کافی خانه های کلنگی حومه شهر را انتخاب کرده و زندگی را به سختی در آن می گذرانند و از یک طرف اهرم فشار مشکلات معیشتی و از طرف دیگر بی مهری مسئولان قلبشان را آزرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در حالی که جمعیت زیادی از بندرعباس در محلات قدیمی و حاشیه نشین کمربندی، کوی آیت الله غفاری(شهناز سابق)، محله چاهستانی ها، کوی ملت(دوهزار) در حال زندگی هستند؛ اما این افراد از شهر نشینی تنها نام آن را به یدک کشیده و در هاله ای از مشکلات و کم توجهی مسئولان غرق هستند.

,

بزرگترین آب شیرین کن کشور هم مرحمی بر بی آبی حاشیه نشینان نشد

, بزرگترین آب شیرین کن کشور هم مرحمی بر بی آبی حاشیه نشینان نشد,

در سال های اخیر با ورود غول خشکسالی به هرمزگان شهر های مختلف این استان با کمبود آب مواجه شدند که دولتمردان با تدبیر خود در سال های اخیر به فکر ساخت و بهره برداری از آبشیرین کن افتاده و امیدی تازه ای در دل مردم ایجاد کردند.

,

افتتاح بزرگترین آب شیرین کن در آذر ماه سال جاری برگ زرینی برای بندرعباس به شمار می رود و موجی از امید را در دل دریادلان بندری ایجاد و محلات حاشیه نشین بندرعباس سالیان درازی از قطعی مکرر آب رنج می برندبا انتشار این خبر بیش از همگان خوشحال شدند.

,

 بزرگترین آب شیرین کن کشور در بندرعباس هم نتوانست مرحمی بر زخم بی آبی محلات حاشیه نشین این شهر باشد؛ چرا که همچنان در طول روز هیچ گونه آبی نداشته و حیات آبی آنها تنها به پایان شب تا سحر ختم می شود.

,

قطعی مکرر آب در محلات حاشیه نشین

, قطعی مکرر آب در محلات حاشیه نشین,

احمدی، یکی از ساکنان محله درخت سبز بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به افت فشار و  قطعی مکرر آب در این محله اظهار کرد: سالیان درازی است که این محله با نبود و کمبود آب مواجه بوده و باعث گلایمندی شهروندان این منطقه شده است.

,

این شهروند تصریح کرد: درخت سبز یکی از محلات فقیر نشین بندر عباس محسوب می شود که بیشتر افراد آن بی بضاعت بوده و توان تهیه منبع های استاندارد برای نگهداری آب را نداشته و در وسایل غیر بهداشتی آب را برای طبخ غذا و خوردن ذخیر می کنند که این امر سبب مریض شدن این افراد می شود.

,

احمدی با بیان اینکه مسئولان شهر حاشیه نشینان را به فراموشی سپرده اند، گفت: امکانات رفاهی  تنها به محلات بالاشهر و عیون نشین که مسئولان در آن زندگی می کنند ختم می شود و هیچ گونه خدمات پیشرفته ای در محلات فقیر نشین وجود ندارد.

,

وی افزود: آب یکی از ارکان اصلی زندگی جوامع به شمار می رود اما این مایه حیات نیز از ما دریغ شده و نبود آن در طول روز ما را با مشکلات فراوانی رو به رو ساخته است.

,

دوهزار غرق در کم آبی

, دوهزار غرق در کم آبی,

حیدری، یکی از ساکنان محله کوی ملت(دوهزار) در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در طول شبانه روز تنها 8 ساعت آب دارند، اظهار کرد: نبود و کمبود آب در این محله موجب ایجاد اختلال در زندگی روزمره ما شده به طوری که کارهای ضروری و حمام رفتن را ما باید به آخر شب موکول کنیم.

,

این شهروند با بیان اینکه راه اندازی آب شیرین کن در این شهر نیز برکتی برای ما نداشته است، گفت: امری غیر قابل تحملی بوده که در کنار بزرگترین آب شیرین کن کشور زندگی کنیم و با نبود و کمبود آب دست و پنجه نرم کنیم.

,

حیدری خاطر نشان کرد: به برکت ساخت و بهره برداری آب شیرین کن در بندرعباس مشکل کمبود و نبود آب در اکثر محلات و شهرهای استان حل شده است؛ اما همت والای مسئولان استان را می طلبد که نگاهی به محله کوی ملت که از قدیمی ترین محلات بندرعباس داشته باشند و مشکل کم آبی محله ما را نیز حل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه