اخبار داغ

شهردار نسیم شهر با اهالی وجه آباد دیدار کرد/ طرح مطالبات شهروندان در قالب نامه

شهردار نسیم شهر با اهالی وجه آباد دیدار کرد/ طرح مطالبات شهروندان در قالب نامه
درپی انتشار نامه مطالبات ساکنین محله وجه آباد، شهردار نسیم شهر در بین شهروندان حضور پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، عباس شوندی شهردار نسیم شهر درپی انتشار نامه‌ای از اهالی محله وجه آباد این شهر در رابطه مشکلات موجود در این محله و مطرح کردن مطالبات شهروندان با اهالی محله وجه آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش اهالی وجه آباد در نامه خود خواستار رسیدگی مسئولین نسیم شهری به مشکل خروجی اتوبان، مشکلات پروژه مذکور و محله احمد آباد جانسپارو همچنین بهبود وضعیت امنیت این منطقه شدند.

,

همچنین شهروندان ساکن محله وجه آباد نسیم شهر خواستار عمل کردن مسئولین شهری به وعده‌هایی که در تاریخ ۹۷/۱/۲۲ به ساکنین این محله داده بود، شدند.

,

شهردار نسیم شهر نیز صبح امر و بعد از گذشت سه روز از انتشار نامه مذکور، با بزرگان محله وجه آباد دیدار کرد و به بررسی مشکلات موجود در این محله پرداخت و به شهروندان وعده رسیدگی و رفع مشکلات را داد.

,

گفتنی است که گرچه بنا به گفته شهروندان مدت زیادی از وعده‌های مسئولین شهری برای رفع مشکلات محله وجه آباد می گذرد اما حضور شهردار نسیم شهر در بین ساکنین این محله و گفت‌وگو با آن‌ها و همچنین مطرح کردن مطالبات محله به شکلی درست و قابل قبول توسط شهروندان از جمله نکات مثبت این اتفاق می باشد، چراکه بدون شک این موضوع نشان دهنده این است که طرح درست مطالبات می تواند مسئولین را پای کار بیاورد.

,

درپایان لازم به ذکر است که نحوه طرح مطالبات و مشکلات توسط ساکنین محله وجه آباد و همچنین عملکرد شوندی می تواند الگوی مناسبی برای همکاری‌ها و ارتباط بین شهروندان و مسئولین شهرستان بهارستان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه