اخبار داغ

پاسخ محکم سردار فدوی به دشمن / هر اقدام احمقانه‌ای از سوی دشمن پاسخ محکمی دارد

پاسخ محکم سردار فدوی به دشمن / هر اقدام احمقانه‌ای از سوی دشمن پاسخ محکمی دارد
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که ایران در طول 40 سال به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نداد، گفت: هر اقدام احمقانه‌ای از سوی دشمن پاسخ محکمی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ سردار علی فدوی چهارشنبه شب در مراسم یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان پیشوا که در تالار قرآن آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: در چهل سال انقلاب اسلامی، با عنایت الهی مردم تا پای جان به سختی از آرمان‌های نظام دفاع کردند که امروز می‌بینیم با صلابت ایران اسلامی به‌‌عنوان قدرت برتر منطقه شناخته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز , شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: در تاریخ هیچ کشوری به‌ اندازه ایران دشمن نداشته و دشمنی با انقلاب اسلامی نه‌ تنها تمام نشده بلکه ابعاد وسیع‌تری به خود گرفته و قدرت نظام اسلامی روز به‌ روز فراگیرتر شده است.

,

اگر اقدام نظامی از سوی دشمن صورت گیرد دشمن ضرر بیشتری می‌کند

, اگر اقدام نظامی از سوی دشمن صورت گیرد دشمن ضرر بیشتری می‌کند,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: نظام اسلامی امروز در مرحله بازدارندگی نیست بلکه دفاع را به بهترین شکل پشت سر گذاشته و با افتخار می‌گوییم که اگر اقدام نظامی از سوی دشمن صورت گیرد دشمن ضرر بیشتری خواهند دید اما مشاهده می‌شود ماهیت دشمنی جبهه استکبار کم نشده بلکه روز به‌ روز پررنگ‌تر بوده است.

,

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا افزود: باید افتخار کنیم که نام و یاد شهدا در تمام کشور طنین‌انداز است و رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی ماندگار بوده است، مطمئناً زمانی که صحبت از حضور در میدان عمل به میان می‌آمد همچون گذشته این اطمینان قلبی وجود دارد که عده زیادی هستند که در خط مقدم حاضر می‌شوند.

,

سردار فدوی خاطرنشان کرد: الگویی که انقلاب اسلامی به جهان معرفی کرد هر کشوری به کار گیرد قطعاً موفق خواهد شد، امروز باید به‌ نظام اسلامی بالید که در بیرون از مرزها با دشمنان اسلام مقابله می‌کند، چراکه قدرت لایزال الهی توانسته بر تمام رزمندگان اسلام تأثیرگذار باشد و آن‌ها را به قدرت برتر منطقه تبدیل کند.

,

 

,

انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نداد

, انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نداد,

وی گفت: دشمنان این انقلاب می‌دانند، اگر کار احمقانه‌ای انجام بدهند پاسخ محکمی خواهند گرفت، جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال به بیگانگان اجازه نداده است که در امور این کشور دخالت کند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب گفت: چهل سالگی انقلاب را در حالی جشن گرفتیم که نقش شهدا در این انقلاب برجسته بوده که با هیچ کدام از نقش‌های دیگر جامعه در این انقلاب نمی‌توان مقایسه کرد، شهدا وعده داده‌اند که این انقلاب به انقلاب مهدوی می‌رسد.

,

سردار فدوی در بخش ابتدایی سخنان خود، نقش شهرستان پیشوا در شکل‌گیری انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پیشوا به‌عنوان مبدا قیام ۱۵ خرداد ۴۲ همانند خورشیدی می‌درخشد.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه