اخبار داغ

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سیستان وبلوچستان:

سیاست دو گانه آمریکا در حمایت از تروریست ها آشکار است/حمله به نهاد انقلابی سپاه با هدف تضعیف نظام اسلامی

سیاست دو گانه آمریکا در حمایت از تروریست ها آشکار است/حمله به نهاد انقلابی سپاه با هدف تضعیف نظام اسلامی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سیستان وبلوچستان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شامگاه گذشته در محور جاده خاش- زاهدان گفتند: حمله به نهاد انقلابی سپاه با هدف تضعیف نظام اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شامگاه گذشته در محور جاده خاش- زاهدان گفتند: سیاست دو گانه آمریکا در حمایت از تروریست ها آشکار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

حمله به سپاه با هدف تضعیف نظام اسلامی است

, حمله به سپاه با هدف تضعیف نظام اسلامی است,

علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، گفت: بار دیگر کور دلان جیش الظلم، معاندین نظام، اشرار مسلح و مزدوران بیگانه طی اقدامی خصمانه و ضد انسانی، با حمله به اتوبوس پرسنل سبزپوش، پرافتخار، مومن، شجاع و مقتدر سپاه سبب رنجش خاطر و تالم و تاثر همه مردم فهیم و مرزدار استان شدند.
 
وی ادامه داد: اگرچه چنین حوادثی موجب غمگینی ملت ایران به ویژه مردم دلاور استان می گردد، اما دنیا باید بداند این ملت هر لحظه بیدارتر می شود و در راه تحقق آرمان ها و اهداف خود بیش از پیش مصمم است.

وی با بیان اینکه هدف این دشمنان کور دل تنها مزدوری اجانب و بیگانه گان است تصریح کرد: این جیره خوران و حامیان آنها با پی ریزی برنامه هایی مذبوحانه در چهلمین بهار آزادی ملت ایران، آمادگی برای حمله و امورات تروریستی و غیرانسانی در دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن داشتند؛ اما از آنجا که در آن حماسه توان عملیات نداشتند و همچون دفعات قبل در اجرای نقشه های شوم خود درماندند، این حمله تروریستی و جنایت غیر انسانی را در جاده عبور و مرور مردم مرتکب شدند.

وی خاطرنشان کرد: این کوردلان قطعا بدانند نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و حتی  آحاد مردم عادی با بررسی و تحقیق، اقدام به شناسایی آنها می کنند و بزودی و پس از دستگیری شان، انتقام خون پاک شهیدان را از آنها خواهند ستاند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان بدانند و آگاه باشند که اقتدار نظام، پاسداری از مرزها ،آرامش مردم و امنیت مرزها با این قبیل حرکات بزدلانه صدمه ای نمی بیند و به کوری چشم شان هر روز به اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزوده می شود، از آحاد مردم استان خواست تا بیدار شوند، حرکت کنند و شناسایی دقیق را عملی و اجرایی نمایند.
 
وی افزود: همچنین به کلیه اقوام مستقر در سکونتگاه های مرزی توصیه می کنم تا در کنار نیروهای مسلح به پاسداری از مرزهای کشور بپردازند و خط خود را از این افراد انحرافی جدا کنند.

وی اذعان داشت: بی ترید با هر طایفه، گرایش و دیدگاهی که احساس شود با این گروه های انحرافی همسو و همگام است برخورد خواهیم کرد؛ چرا که بسیار سازش و مماشات کردیم و علیرغم شهادت فرزندان میهنمان برای حفظ آرامش و آسایش مردم دم بر نیاوردیم.

وی با اشاره به اینکه ضد انقلاب در حال سو استفاده از این صعه صدر و سکوت ماست گفت: این بار تصمیم قاطع و عزم و اراده داریم تا اگر احساس کنیم منطقه و یا حتی محله ای به چنین افکار شیطانی و خرابکارانه آلوده است، با قاطعیت تمام آن را به استحضار ملت رسانده و برخوردی شجاعانه با چنین افکار باطل داشته باشیم.

کرد با تاکید بر اینکه امروز باید نفاق و مصلحت اندیشی را کنار گذاشت و با این دشمنان اسلام، نظام، ملت و انقلاب برخورد کرد اظهار داشت: همه اقوام و طوایف و گرایش های سیاسی آگاه باشند و بدانند که دشمن به دنبال بر هم زدن امنیت کشور و منطقه و آسایش مردم است؛ لذا ضروریست تا همگان در مورد این حادثه اعلام نظر واقعی و شفاف نمایند.

این مقام مسئول یادآور شد: حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول دفاع مقدس، در عرصه سازندگی و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در ایران و نقش آفرینی بسزای آن در تمامی عرصه ها، موجب رنج و خشم معاندین نظام و اشرار مسلح شده؛ به همین دلیل است که دشمنان برای تضعیف نظام این نهاد انقلابی و اسلامی را نشانه گرفته اند، اما کور خوانده اند.

وی با بیان اینکه سپاه ما امروز با اقتدار، شجاع، محکم و استوار با سلاح ایمان از اسلام و قرآن و آزادی و انسانیت دفاع می کند و با چشمانی همیشه بیدار از کیان ایران اسلامی پاسداری می کند گفت: این سپاه است که در مرزها امنیت، و در روستاها و شهرها آبادانی را برای مردم به ارمغان آورده و در تمام زمینه ها به مردم خدمات شاخص ارائه کرده است؛ همه باید قدردان زحمات و خدمات مدافعین امنیت و پاسدار خون شهدا باشیم و در مقابل خصم دشمنان کوردل بایستیم، چرا که هر شخص و هر طیفی که سکوت کند طرف حسابش این مردم و نیروهای مسلح خواهند بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است تا در عمل نشان دهیم که دل داده به این نظام هستیم و تا آخرین قطره خون از اهداف بلند و عالیه انقلاب اسلامی و سپاه  پاسداران اسلام دفاع می کنیم.

وی با اشاره به اینکه تروریست کسی است که با لباس مبدل و حرکاتی خفاش مانند و دزد صفت در پی فرصتی برای خرابکاری و تجاوز به امنیت و تمامیت ارضی یک کشور است اذعان داشت: ننگ بر کوردلانی که مزدور اجانب شده اند و با پخش اخبار جنایت های ننگین و اعمال مذبوهانه شان در توهم و خیال آسیب زدن به این نظام اند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، ضمن درخواست از وزارت امور خارجه، شورای امنیت ملی و کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی برای در دستور کار قرار دادن و پیگیری جدی و فوری  این مساله گفت: اینجانب به نمایندگی از طرف مردم استان برای روح بلند شهیدان این حادثه علو درجات و برای بازماندگان این حادثه صحت و سلامت را از خدا خواستارم؛ باشد که بزودی ریشه ظلم و ستم این خود فروختگان را خشکانده و پایگاه هایشان را در هر نقطه از جهان بر سرشان ویران کنیم.

, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

جنایت تروریستی در سیستان و بلوچستان به خاطر عصبانیت دشمن بود

, جنایت تروریستی در سیستان و بلوچستان به خاطر عصبانیت دشمن بود,

باقر حسینی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شامگاه گذشته بیان کرد: انجام چنین اقدامات ددمنشانه ای نشان از رذالت و پستی کوردلان مستکبر دارد.

,

وی بیان کرد: باید تدابیر امنیتی بیشتری در کنترل مرزها اعمال شود زیرا دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به انقلاب و کشور است، در این خصوص می طلبد دولت در ارتباط با مرزها بودجه لازم در اختیار مرزبانی و نیروی انتظامی قرار دهد.

,

نماینده اسبق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن برای ایام الله دهه فجر برنامه ریزی کرده بود و در اجرای آن ناکام ماند و آن هنگام که با حضور گسترده و ارزشمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن که وحدت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشیدند، مواجه شد خشمگین گردید و این اقدام ددمنشانه را انجام داد؛ زیرا شکست سنگینی در چهل سالگی انقلاب به آنها وارد شد که مردم به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و به میدان آمدند.

,

وی گفت: همزمانی نشست ورشو با حادثه تروریستی شامگاه دیشب نشان از یک برنامه ریزی است، از آنجایی که گروهک های تروریستی دست نشانده دشمنان هستند این اتفاق بخشی از برنامه ریزی دشمنان است که حامیان تروریست هستند.

,

حسینی با اشاره به اینکه دشمن در گام اول انقلاب هم اقدام به ترور کرد و هم اکنون نیز این کار را انجام می دهد، افزود: طبیعی است ملتی که عزم جدی، تعصب و اعتقاد دارد دشمن هجمه بیشتری بر آن می آورد؛ دشمن بداند هرچه هجمه بیشتر شود توان و اقتندار این ملت برای مقابله با دشمنان بیشتر خواهد شد؛ در حال حاضر قدرت دفاعی ایران به گونه ای است که مایه هراس و بیم جدی دشمنان شده بر همین اساس چنین اقدامات احمقانه و مزبوحانه ای را انجام می دهند.

,

سیاست های دو گانه آمریکا در خصوص حمایت از تروریست ها آشکار است

, سیاست های دو گانه آمریکا در خصوص حمایت از تروریست ها آشکار است,

محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن محکوم کردن حمله تروریستی شب گذشته به اتوبوس حافظان امنیت جمهوری اسلامی ایران گفت: تروریست ها در حالی عملیات انفجار اتوبوس پاسداران انقلاب اسلامی ایران را انجام داده اند که آنها مسلح نبودند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این نشان از ترس و ضعف دشمن دارد، چرا که با حمایت کشورهای حامی تروریسم تجهیزات نظامی دریافت می کنند و آن را برای به خطر انداختن جان افراد بی گناه استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: حافظان امنیتی که شب گذشته در حادثه تروریستی به شهادت رسیدند برای فعالیت های جهادی وارد استان شده بودند.

امینی فرد خاطرنشان کرد: دشمن در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکست سنگینی را متحمل شد، آنها انتظار داشتند با توجه به تصورات خود عده کمی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند اما پاسخ دندان شکن مردم به دشمنان انقلاب باعث نا امیدی آنها گشت.

وی گفت: اگر هوشیاری نیروهای امنیتی نیز نبود، تروریست ها قطعا مردم بی گناه را نیز هدف قرار می دادند چرا که هدف آنان ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی است.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست ضد ایرانی لهستان گفت: سیاست های آمریکا و دیگر کشورهای حامی تروریست همواره دو گانه بوده است.

امینی فرد اظهار داشت: نشست مقابله با تروریست ها جزئی از سیاست های کشور های غربی است چرا که خود حامی اصلی تروریسم در جهان هستند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

راهپیمایی 22بهمن خاری در چشم دشمنان شده است

, راهپیمایی 22بهمن خاری در چشم دشمنان شده است,
علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: سیستان و بلوچستان در حال حاضر مسیر توسعه و پیشرفت خود را دارد طی می کند و این حرکات مذبوحانه نمی تواند سد و مانعی در این مسیر باشد.
,


وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان مورد نظر مقام معظم رهبری است، هم اکنون پروژه های عظیمی به مثل پتروشیمی ها، فولاد و غیره در دست اجرا می باشد وآینده ای روشن از آینده استان را نوید می دهد.

وی بیان کرد: حضور مردم در حماسه هایی به مثل 22بهمن و روند توسعه ای سیستان و بلوچستان خاری بر چشمان دشمنان شده است، این استان در حال حاضر در حال نزدیک شدن به توسعه ای متوازن کشور است.

وی با اشاره به واقعه تروریستی شب گذشته در مسیر زاهدان به خاش، اظهار کرد: ایادی استکبار می خواهند با این حرکات بزدلانه و مذبوحانه، ناامیدی را در بین مردم منطقه رواج دهند اما مردم ثابت کرده اند که در طی 4 دهه گذشته پشتوانه نظام بوده و از آن حمایت خواهند کرد و مرزداران نیز از مرزهای کشور حفاظت خود را ادامه خواهند داد.

یارمحمدی با بیان اینکه حوادث تروریستی باعث بیمه شدن بیش از پیش انقلاب می شود، خاطر نشان کرد: در گذشته شاهد وقوع اینگونه حوادث در قلب کشور بودیم اما امروزه به همت مردم و مسئولان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی این حوادث به حاشیه کشور رسیده و امیدواریم با تلاش بیشتر، ناامنی ها به بیرون از مرز های کشور انتقال داده شود.

وی با ادامه داد: دشمن به فکر اقدامات بزرگی برای ضربه زدن به کشور ایران است اما با هوشیاری مردم و مسئولان و نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی تنها به این حرکات کوچک بسنده می کنند.

,
, ،,
,
, ،,
,
,
,
, ،,
,
,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه