اخبار داغ

برف مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد/سرما تا دوشنبه ادامه دارد/جاده ها در حال برف روبی است

برف مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد/سرما تا دوشنبه ادامه دارد/جاده ها در حال برف روبی است
به دنبال بارش برف و برودت هوا فعالیت مدارس بیشتر مناطق استان اردبیل شنبه 27 بهمن ماه تعطیل اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، بارش برف و باران که از عصر جمعه 26 بهمن ماه در بسیاری از مناطق استان آغاز شده بود به تدریج شدت یافته و سبب تعطیلی بیشتر مدارس در شهرهای مختلف استان اردبیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

طبق اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل روز شنبه۲۷ بهمن ماه در اردبیل، سرعین، نمین، نیر، هیر، گرمی، مشگین شهر، ارشق، لاهرود و کوثر تمامی مقاطع تحصیلی و در خلخال و خورش رستم پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در شاهرود و انگوت پیش دبستانی و ابتدایی در سری قبل از ظهر به علت بارش برف تعطیل‌‌ است.

,

 تمامی مدارس استثنایی نیز  شنبه 27 بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

,

طبق اعلام  سازمان هواشناسی، شرایط جوی سرد تا روز دوشنبه در تمامی مناطق استان به ویژه نواحی مرکزی و جنوبی حاکم شده و در این مدت حجم بارش برف قابل انتظار در مناطق کوهستانی به ۱۰ تا ۳۰ سانتی‌متر نیز خواهد رسید. 

, طبق اعلام  سازمان هواشناسی، شرایط جوی سرد تا روز دوشنبه در تمامی مناطق استان به ویژه نواحی مرکزی و جنوبی حاکم شده و در این مدت حجم بارش برف قابل انتظار در مناطق کوهستانی به ۱۰ تا ۳۰ سانتی‌متر نیز خواهد رسید. ,

راهداران اردبیل درحال برف روبی جاده های هستند

, راهداران اردبیل درحال برف روبی جاده های هستند,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما گفت:در حال حاضر در تمام محورهای مواصلاتی استان بجز محورهای حوزه شهرستان های بیله سوار و پارس آباد شاهد بارش برف هستیم.

,

وی افزود:این بارش ها بویژه در محل گردنه های استان شدید بوده با این حال با تلاش راهداران سخت کوش که از ساعات اولیه بارش نسبت به نمکپاشی و برفروبی جاده ها اقدام کرده و جای نگرانی نیست.
علی رحمتی اظهارداشت:توصیه میشود بدلیل تداوم بارش ها و احتمال کولاک و یخبندان هم استانی های محترم از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت سفر زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته  و از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آخرین وضعیت محورها مطلع شوند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه