اخبار داغ

روحانی در مراسم رونمایی از زیر دریایی فاتح؛

ایران قدرت دفاعی سر افراز در آب های منطقه است / توانایی نظامی ما در مقابل طمع ورزان بازدارنده است

ایران قدرت دفاعی سر افراز در آب های منطقه است / توانایی نظامی ما در مقابل طمع ورزان بازدارنده است
رییس جمهور گفت: نیروی دریایی نه تنها از سواحل خلیج فارس، دریای عمان، خزر و دهانه اقیانوس هند دفاع می کند بلکه در آب های بین المللی با حضورش از منافع ملت ایران حراست می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از هرمز؛ حسن روحانی، رئیس جمهور  در مراسم رونمایی”فاتح” پیشرفته‌ترین زیردریایی کشور با بیان اینکه نیروی دریایی پیشرفت های مهم و سر نوشت ساز بسیاری  در قدرت های دفاعی کشور داشته است، گفت: بی تردید قدرتی که صدها مایل دورتر از سرزمین از منافع این ملت حفاظت می کند نیروی دریایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی اظهار کرد: نیروی دریایی نه تنها از سواحل خلیج فارس، دریای عمان، خزر و دهانه اقیانوس هند دفاع می کند بلکه در آب های بین المللی با حضورش از  منافع ملت ایران حراست می کند.

,

روحانی افزود: نیروی دریایی به واسطه  توانایی هایش در طول چهل سال انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بعد از آن با رشادت هایش برای ملت ایران جای قدردانی دارد.

,

وی با بیان اینکه فشار های دشمن در جنگ تحمیلی محرک بیشتری بود تا ما بتوانیم در صنعت دفاعی و دریایی به خود کفایی برسیم،تصریح کرد: اگر سلاح به صورت ارزان در اختیار ما قرار می گرفت با این شتاب به دنبال صنعت بومی دفاعی نبودیم.

,

رئیس دولت تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمین، هوا و دریا به چنان خود کفایی رسیده که هیچ گاه قدرت ایران در دهه های اخیر و قرن های اخیر چنین توانمندی هایی نداشته است.

,

وی با اشاره به حضور ارتش، سپاه و نیروهای دلاور بسیجی در  صحنه ها و افزایش توانمندی نیروهای نظامی گفت: قدرت دفاعی ایران برای حفاظت از منافع خودمان است و هیچ گاه قصد تجاوز به سایر ملت ها را نداریم.

,

روحانی با بیان اینکه همواره از خودمان دفاع و در برابر متجاوز ایستادگی کرده ایم و چشم طمع به دیگران نداشته ایم،خاطر نشان کرد: ایران یک قدرت دفاعی سرافراز در آب های منطقه است و نیازی به متجاوزان در این منطقه ندارد.

,

وی گفت: بندرعباس، همه بنادر جنوب، تنگه هرمز و آب های سرزمین ما شاهد و گواه دفاع نیروهای مسلح ما در رسیدن انرژی به سراسر جهان است.

,

وی با بیان اینکه دفاع ما تهدیدی برای دیگران نیست،افزود: توانایی های ما در مقابل کسانی که چشم طمع به سرزمین ما دارند بازدارنده است.

,

روحانی صنعت دریانوردی را از مشاغل پیامبران دانست و اضافه کرد: قدردان نیروی دریایی، ارتش اسلامی، سپاه، وزارت دفاع، همه پرسنل، کارکنان و مهندسانی هستیم  که ناوچه های مختلف در کلاس های مختلف و زیردریایی در سطح های مختلف ساخته اند.

,

روحانی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی از نیروهای مسلح قدردان است ونیروهای  نظامی ما قول می دهند از سرزمین و آسمان ما همان گونه که در طول چهل سال دفاع کرده اند همچنان دفاع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه