اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر:

۱۱هزار و ۵۰۰ تومان قیمت عرضه مرغ است/ تشکیل پرونده ۶۱۱ پرونده قاچاق در بوشهر

۱۱هزار و ۵۰۰ تومان قیمت عرضه مرغ است/ تشکیل پرونده ۶۱۱  پرونده قاچاق در بوشهر
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: در استان بوشهر قیمت مرغ 11هزار و پانصد تومان نرخ گذاری شده است گه همه چرخه از تولید تا عرضه الزام به رعایت آن هستند و افرادی که بیشتر نرخ تعیین شده عرضه کنند قطعا مورد برخورد قرار می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ زهرا افضلی نیا مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به گرانی در بوشهر، گفت: افرادی که در عرضه کالا کوتاهی می کنند به هر دلیل جهت سیر مراحل قانونی برای آنها پرونده تشکیل می شود و دستگاه قضایی بررسی  و حکم صادر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

میرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهار کرد: در استان بوشهر قیمت مرغ 11هزار و پانصد تومان نرخ گذاری شده است گه همه چرخه از تولید تا عرضه الزام به رعایت آن هستند.

,

با گران‌فروشی مرغ برخورد جدی می‌شود/ همکاری مردم در بحث نظارت بر بازار بیشتر شود

, با گران‌فروشی مرغ برخورد جدی می‌شود/ همکاری مردم در بحث نظارت بر بازار بیشتر شود,

افضلی نیا در پاسخ به سوال خبرنگار سپاس مبنی بر برخورد با گران فروشان مرغ، افزود: حاصل گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن استان بوشهر برخی از اصناف تعطیل شده اند که بخشی از ارجاع شوندگان به مراجع قضایی واحدهای صنفی عرضه مرغ بوده است.

,

وی عنوان کرد: در سال جاری یک هزار و 674 پرونده قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده است که حدود 611 پرونده مختومه و میزان محکومیت آنها جمعا 554 میلیارد ریال نرخ گذاری شده است و در تخلفات دارو و بهداشت و درمان نیز 707 پرونده رسیدگی شده است که ارزش آن 3میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

,

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان بوشهر تاکید کرد: در حوزه تخلفات بانکی 21 فقره تشکیل پرونده داده شده است که ارزش آن 5 میلیون یورو بوده است.

,

افضلی نیا با بیان اینکه مردم می توانند یک بازرس باشند، خاطرنشان کرد: شهروندان بوشهری می توانند هنگام مشاهده هر گونه گران فروشی یا تخلفات صنفی سامانه 124 صنعت و معدن و 135 سازمان تعزیرات حکومتی شماره گیری و گزارش های تخلف اعلام کنند، پیگیری ها در کمترین زمان توسط مامورین نظارتی انجام می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه