اخبار داغ

مرزنشینان اردبیل از مصوبه دولتی هم جاماندند!

مرزنشینان اردبیل از مصوبه دولتی هم جاماندند!
طبق اعلام نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل مرزنشینان این استان از معافیت واردات کالاهای چمدانی بی بهره هستند که ضروری است آنها از این مزایا استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل  سبلان‌ما، استان اردبیل با یک میلیون و 248هزار و چهارصد و هشتاد و هشت نفر جمعیت از استانهای مرزی و سرد ایران است که از 10 شهرستان این استان پنج شهرستان مرزی مشترک به طول 382 کیلومتر با جمهوری آذربایجان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, که از 10 شهرستان این استان پنج شهرستان مرزی مشترک به طول 382 کیلومتر با جمهوری آذربایجان دارد., که از 10 شهرستان این استان پنج شهرستان مرزی مشترک به طول 382 کیلومتر با جمهوری آذربایجان دارد.,

اما مرزنشینان غیور اردبیل از معافیت واردات کالاهای چمدانی هم جا مانده اند!؛ به گفته نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل مرزنشینان این استان از معافیت واردات کالاهای چمدانی بی بهره هستند که ضروری است آنها از این مزایا استفاده کنند.

, اما مرزنشینان غیور اردبیل از معافیت واردات کالاهای چمدانی هم جا مانده اند!, اما مرزنشینان غیور اردبیل از معافیت واردات کالاهای چمدانی هم جا مانده اند!,

بهروز پورسلیمان تصریح دارد: دستورالعمل دولت برای ساماندهی مرزنشینان و بهره مندی آنها از معافیت ورود کالا به میزان ماهانه 500 هزار تومان شامل حال مرزنشینان  استان اردبیل نیست.

,

به گفته ویبا وجود برخورداری مرزنشینان استان های دیگر از این مزایا ،  مرزنشینان استان اردبیل به سبب اعمال آمارهای غیرواقعی از این مزایا بهره مند نیستند.

,

طبق تصویب‌نامه مصوب جلسه مورخ 1397.11.17 هیأت وزیران در مورد"اصلاح تصویب‌نامه هیات وزیران درباره ورود 41 قلم کالای مورد نیاز مرزنشینان"، طی نامه شماره 156591 در تاریخ 1397.11.24 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

,

بر این اساس 100 قلم کالا مندرج در پیوست دو این مصوبه از شمول 1339 قلم کالای ممنوع (گروه 4)مستثنی می‌شوند. 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه