اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور:

اگر مسئولان از عشایر حمایت کنند نیازی به واردات گوشت نداریم/ در دفتر و اتاق کار نمی شود برای عشایر قانون نوشت

اگر مسئولان از عشایر حمایت کنند نیازی به واردات گوشت نداریم/ در دفتر و اتاق کار نمی شود برای عشایر قانون نوشت
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به وجود مشکلات پیش آمده در تامین گوشت مصرفی کشور گفت: اگر مسئولان به فکر گوشت خارجی نباشند و عشایر را حمایت کنند قول می‌دهیم که ۷۵ درصد گوشت کشور توسط عشایر تامین شود و این ظرفیت وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سردار نصرت الله سیف رئیس سازمان بسیج عشایری کشور پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از شبانان و گله داران غرب گیلان با اشاره به وجود مشکلات پیش آمده در تامین گوشت مصرفی کشور گفت:بنده هیچ توجیحی از هیچ مسئولی را نمی پذیرم چرا که ما هیچ کار نشدنی در کشور نداریم و ما توانستیم مشکلات بزرگی را در این کشور حل کنیم لذا برخی امور مانند ایجاد یک راه روستایی برای عشایر که دیگر کاری ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی با اشاره به نقش عشایر در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: جنگ را عشایر اداره کردند، انقلاب را عشایر پیروز کردند، تمام مبارزان به عشایر پناه می بردند و امروز هم اگر عشایر حمایت شوند ما نیازی به واردات گوشت نداریم.

,

رئیس سازمان بسیج عشایری کشوری در ادامه بیان داشت: مسئولین بروند در زمین و مناطق عشایری قانون بنویسند چرا که در دفتر و اتاق نمی شود برای عشایر سلحشور کشور قانون نوشت.

,

سردار سیف یکی از دستآوردهای انقلاب را وجود عشایر همراه انقلاب دانست و گفت: برای خدمت به عشایر منتظر حضور و پول کسی نمی‌مانیم و پیام بسیج عشایری به مسئولان این است که ما عشایرزاده‌ایم و هنوز هم آماده دفاع از ارزشهای اسلامی و نظام مقدس اسلامی هستیم.

,

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه ۲۵ درصد گوشت کشور را عشایر تامین می‌کنند خاطر‌نشان کرد: اگر مسئولان به فکر گوشت خارجی نباشند و عشایر را حمایت کنند قول می‌دهیم که ۷۵ درصد گوشت کشور توسط عشایر تامین شود و این ظرفیت وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه با پشت میز‌نشینی کاری حل نمی‌شود و مسئولان باید در کنار عشایر حضور پیدا کنند و مطمئن باشند که عشایر آماده همکاری هستند گفت: امروز حضور در کنار عشایر بسیار ضروری است.

,

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه کارهای خوبی برای عشایر انجام شده و می‌شود افزود: هر چه به این قشر خدمت کنیم کم است و باید بدانیم که خدمت به عشایر خدمت به خودمان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه