اخبار داغ

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان خبر داد؛

شرکت بیش از ۹۰۰۰ کرمانی در بزرگترین رویداد قرآنی کشور

شرکت بیش از ۹۰۰۰ کرمانی در بزرگترین رویداد قرآنی کشور
رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی در روز نهم اسفند ماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: بیش از ۹ هزار داوطلب در استان کرمان در این آزمون شرکت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مختار یعقوبی رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفتگو  با راه آرمان؛ اظهار داشت: دومین آزمون حفظ و مفاهیم تخصصی قرآن کریم، پنجشنبه ۹ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در ۲۷ حوزه امتحانی در سراسر استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی گفت: طبق آخرین آمار ثبت شده در سامانه مرکز قرآنی کشور  ۹ هزارو ۱۶۷ نفر در استان کرمان جهت شرکت در این آزمون ثبت نام کردند که ۴ هزارو ۷۷۵ نفر درمرحله  کتبی ،۳ هزارو ۵۱۴ نفر در مرحله شفاهی ،۶۰۸ نفر در مراکز و کانون های اصلاح تربیت و مدد جویان زندان های استان و ۲۷۰ نفر به صورت الکترونیکی در این آزمون شرکت دارند.

,

 رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه این آزمون به عنوان بزرگترین آزمون حفظ قرآن کریم در سطح کشور مطرح می باشد، افزود: امسال برای اولین بار با همکاری ادارات ارشاد و آموزش و پرورش این آزمون به صورت مشارکتی با سازمان اوقاف  برگزار می شود.

,

یعقوبی  ادامه داد: آزمون کتبی در روز نهم اسفند ماه و به صورت سراسری برگزار می شودو آزمون شفاهی با همکاری اداره آموزش و پرورش از یازدهم تا بیست و سوم اسفند برگزار خواهد شد.

,

وی شهرستان های کرمان و رفسنجان را به عنوان بیشترین آمارثبت نام  شرکت کننده در این آزمون ذکر کرد و گفت: به قبول شدگان این آزمون علاوه بر هدایای در نظر گرفته شده مدرک معتبر قرآنی اهداء خواهد شد.

,

یعقوبی با اشاره به همزمانی  اجرای طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ در کنارآزمون حفظ و مفاهیم تصریح کرد: این طرح شامل حفظ جزء ۳۰قرآن کریم می باشد وجهت شرکت در این طرح هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد.

,

رئیس  اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: جهت تشویق علاقه مندان بیش از ۳۵هزار جایزه نفیس  به ارزش ۳۰میلیارد ریال شامل،کمک هزینه خرید ۱۰خودروی ملی، کمک هزینه سفر زیارتی، جوایز نقدی و جوایز فرهنگی به برندگان در این طرح قرآنی اهداء خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه