اخبار داغ

فرار از پاسخگویی به سبک دفتر سه نماینده البرز/ از درخواست فکس سوال تا توجیه عدم پاسخگویی به بهانه سختی کار آقایان در مجلس!

فرار از پاسخگویی به سبک دفتر سه نماینده البرز/ از درخواست فکس سوال تا توجیه عدم پاسخگویی به بهانه سختی کار آقایان در مجلس!
متاسفانه آنچه این روزها از پاسخگویی نماینده های استان البرز در مجلس شورای اسلامی سهم شبکه خبری تیتریک می شود بهانه هایی واهی است که دفاتر روابط عمومی آنها می آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، شاید بتوان گفت فرار از عدم پاسخگویی به خبرنگاران البرز، رویه عادی و همیشگی سه نماینده مردم استان البرز در مجلس شده است. گام دوم انقلاب بیانیه ای راهبردی بود که طی روزهای اخیر رهبر معظم انقلاب در آستانه 40 سالگی نظام منتشر کردند، در حالی که انتظار می رفت سه نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی نظرات خود را درباره این بیانیه به صراحت اعلام کنند اما هر کدام با بهانه هایی غیر قابل توجیه از پاسخگویی به خبرنگار تیتریک، امتناع کردند. 

البته این نخستین باری نیست که برای موضوعات متعدد سروقت آنها می رویم، کما فی سابق راه های متعدد ارتباط گیری و دریافت اظهارنظر نمایندگان را به کار گرفته و جز بوق های ممتد یا قطع کردن تماس پاسخی دریافت نکردیم. 

این بار هم با مسئول دفترهای عزیز اکبریان، محمود بهمنی و محمد جواد کولیوند ارتباط گرفتیم اما هر کدام حضور دو هفته ای نمایندگان را در مجلس بهانه کردند.  
با قطع شدن تماس توسط عزیز اکبریان با دفتر ارتباط مردمی اش تماس گرفتیم و علت عدم پاسخگویی را جویا شدیم اما روابط عمومی اش اینگونه پاسخ می دهد: ایشان در مجلس هستند، باید درباره سوالتان با خودشان هماهنگ کنید ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

به آقای اکبریان پیامک بدهید و موضوع را اعلام کنید و ببینید چه نظری دارند؟ می گویم بارها ابن اقدام را انجام داده ام اما هیچگاه موفق نبوده ام، ادامه می دهد: برگه ای به دفتر فکس کنید و درخواست خود را برای ایشان بنویسید، با این راه سریعتر به نتیجه خواهید رسید! 

البته نامه صرفا برای همین مصاحبه است و سوالاتتان را در این نامه بنویسید!
شانس مصاحبه را این بار با محمود بهمنی نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی امتحان می کنیم، به محض برقراری تماس، مکالمه را قطع می کند. به ناچار با دفتر وی هم ارتباط می گیریم. روابط عمومی بهمنی نیز اینگونه پاسخ می دهد؛ ایشان الان صحن علنی مجلس هستند، باید درباره سوالتان با خودشان صحبت کنید، دو هفته صحن علنی مجلس سه شیفت کار می کند، هر شب تا ساعت 21 آقای بهمنی در صحن مجلس هستند.

بعد از این ساعت هم باید نفسی بکشند، منزل بروند و استراحت کنند تا روز بعد ساعت 6 صبح نیز وارد مجلس شوند. درست است؟ الان وقت پاسخگویی به خبرنگاران نیست.  
در حال حاضر زمان رسیدگی به بودجه مملکت است و تکلیف آن را در این وضعیت وانفسا مشخص کنند تا حالا برسد به بقیه امور. 

خط تلفن محمد جواد کولیوند نیز روی شماره روابط عمومی اش منتقل می شود و مجموعه وی هم حضور این نماینده را در مجلس مطرح کرده و دلیل عدم پاسخگویی ایشان می دانند.  
خوش انصافی رسانه ای حکم می کند که بگوییم اکبریان صرفا با پیامکی درباره سوال مشابه "نظرتان درباره گام دوم انقلاب چیست" که برای هر سه نماینده ارسال شد پاسخ داد "سلام در جلسه هستم پیغام بگذارید"، البته پیغاممان هم بی نتیجه ماند. 

البته اکنون دیر نشده و سه نماینده البرز در مجلس شورای اسلامی می توانند نظر خود را درباره گام دوم انقلاب ارسال کنند تا به اطلاع عمومی برسانیم و شهروندان را از دیدگاه های آنها مطلع کنیم.  
 
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه