اخبار داغ

مسئول اداره فنی بیمه شدگان تامین اجتماعی استان یزد:

قریب 800 زن خانه دار در استان یزد بیمه هستند/ مزایای بیمه زنان خانه دار

قریب 800 زن خانه دار در استان یزد بیمه هستند/ مزایای بیمه زنان خانه دار
رییس اداره فنی بیمه شدگان تامین اجتماعی استان یزد گفت: هم اکنون 789 نفر در استان یزد از بیمه زنان خانه‌دار استفاده می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین ثقفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در مورد بیمه زنان خانه‌دار گفت: طیف عظیمی از جامعه را زنان خانه‌دار تشکیل می‌دهند و ازآنجایی‌که سازمان‌های بیمه‌گر ازجمله بیمه تأمین اجتماعی هر چه تعداد بیمه‌شدگان بیشتری داشته باشند هم ازلحاظ درآمدی و هم ازلحاظ ارائه خدمات بهتر عمل می‌کنند ازاین‌رو از بیمه زنان خانه‌دار استقبال کرده و بر اساس قانون و مصوبه هیئت‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی زنان خانه‌دار نیز می‌توانند مانند سایر صاحبان حرف و شغل به‌صورت آزاد و خویش‌فرما بیمه پرداز شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

بهره مندی قریب800 زن خانه از بیمه

, بهره مندی قریب800 زن خانه از بیمه, بهره مندی قریب800 زن خانه از بیمه,

رییس اداره فنی بیمه شدگان تامین اجتماعی استان یزد با اعلام این‌که 789 نفر در استان یزد از بیمه زنان خانه‌دار استفاده می‌کنند اظهار داشت: اگر زنی بیمه همسر خود باشد نیز می‌تواند بیمه درمانی خود را از سمت بیمه همسر ادامه دهد و در خصوص بازنشستگی، کارافتادگی و فوت خود را بیمه کند.

,

, ,

ثقفی در خصوص شرایط بیمه تأمین اجتماعی زنان خانه‌دار اظهار داشت: حداقل سن برای متقاضیان ١٨ سال و حداکثر ٥٠ سال در زمان درخواست انعقاد قرارداد است و درصورتی‌که سن متقاضی بیش از ٥٠ سال باشد ، پذیرش درخواست وی منوط به داشتن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مازاد سن نسبت به ٥٠ سال خواهد بود.

,

***مزایای بیمه زنان خانه دار

, ***مزایای بیمه زنان خانه دار, ***مزایای بیمه زنان خانه دار,

وی بابیان این‌که حق بیمه پرداختی در بیمه زنان خانه‌دار بسته به انتخاب نوع و نرخ حق بیمه پرداختی متفاوت است؛ اذعان داشت: نرخ حق بیمه زنان خانه دار عبارت است از۱۲ درصد دارای مزایای بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی، ۱۴ درصد دارای مزایای بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی و ۱۸ درصد دارای مزایای بازنشستگی و ازکارافتادگی و فوت است.

,

ثقفی ادامه داد: چنانچه بیمه شده متقاضی استفاده از دفترچه درمان نیز باشد می بایست به ازای هر نفر در هرماه سرانه درمان را علاوه بر نرخ پرداخت حق بیمه پرداخت نماید

,

وی بابیان این‌که طبق قانون سن بازنشستگی برای زنان 55 سال تعیین‌شده است ادامه داد: زنان خانه‌دار نیز می‌توانند بعد از 55 سالگی بر اساس سابقه بیمه‌ای که دارند خود را بازنشسته کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه