اخبار داغ

نماینده مجلس:

آیت الله رئیسی امید به قوه قضائیه را بیش تر از پیش می کند

آیت الله رئیسی امید به قوه قضائیه را بیش تر از پیش می کند
نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس گفت: آیت الله رئیسی در دهه پنجم انقلاب اسلامی می توانند امید را به قوه قضائیه بیشتر از این که تا به حال بوده است برگردانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه بهترین انتخابی بوده است که اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم شاهین شهربرخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وی در بین رؤسای قوه قضائیه از جمله کسانی هستند که در سمت های مختلف قضایی از جمله بازپرس، دادسرا، دادگستری، قضاوت و معاون اول قوه قضائیه بوده و فردی است که از هر جهت سلامت، انقلابی و مردمی هستند.

,

وی افزود: آیت الله رئیسی با به کار بستن آن چه که مقام معظم رهبری در ابلاغ ایشان صادر کرده اند و طرح تحولی که خودشان برای قوه‌ قضائیه دارند در دهه پنجم انقلاب اسلامی می توانند امید را به قوه قضائیه بیشتر از این که تا به حال بوده است برگردانند.

,

حاجی عنوان کرد: این ممکن نیست مگر اینکه در انتخاب رؤسای دادگستری، دادستان ها و بعد از آن قضات و کارکنان دادگستری و دستگاه قضایی کشور ارزش به انقلابی ها، سالم ها و پرکارها دیده شود و در انتصاب افراد انقلابی تردیدی به خود راه ندهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه