اخبار داغ

فردا هوای یزد ۴ درجه افزایش می یابد

فردا هوای یزد ۴ درجه افزایش می یابد
کارشناس اداره هواشناسی یزد گفت: سامانه بارشی که روز گذشته وارد یزد شد امروز از استان خارج و از فردا با افزایش 3 تا 4 درجه ای دما روبرو خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس اداره هواشناسی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: سامانه بارشی که روز گذشته وارد استان یزد شد تا اواخر روز امروز، پس از بارش از مناطق شرقی بافق و بهاباد خارج خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

,

 

,

میرحسینی با اشاره با کاهش چند درجه دما، اذعان داشت: کاهش دما موقتی بوده است و از فردا با افزایش دمای 3 تا 4 درجه ای روبرو خواهیم شد.

,

وی ادامه داد: آب و هوای استان تا پایان هفته کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و سامانه ضعیف بارشی نیز پنجشنبه و جمعه به استان وارد می شود.

,

وی با اشاره به بارش رحمت الهی در نقاط مختلف استان یزد، تصریح کرد: ایستگاه راه آهن یزد با 1،5 میلیمتر، رباط پشت بادام با 32،4 میلیمتر بارش، خودسفلی با 6 سانتی متر برف، صدرآباد با 10 سانتی متر برف، هفتادر با 2،5 میلیمتر بارش، احمد آباد با 3،4 میلیمتر، حاجی آباد زرین با 14 میلیمتر، بافق با 1،6 میلیمتر و کوشک بافق با 9،4 بارش به عنوان شاخص ترین مناطق بارشی استان در روز گذشته ثبت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه