اخبار داغ

ایست کارخانه‌ها در توزیع، افزایش قیمت در بازار

ایست کارخانه‌ها در توزیع، افزایش قیمت در بازار
نایب رئیس فروشندگان و تعمیر کنندگان لوازم‌خانگی گفت: با توجه به اینکه اکنون با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و وجود تقاضا در بازار برای لوازم‌خانگی و درعین‌حال عدم توزیعی که توسط کارخانه‌ها اعمال می‌شود با افزایش قیمت مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قندی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بازار لوازم‌ خانگی به دلیل کمبود لوازم‌ و اقلام مختلف خانگی دچار بحران شده که دلیل آن توزیع نکردن لوازم کارخانه‌ها بین نمایندگی‌های فروش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علیرضا قندی در گفت‌وگو با خبرنگار , صاحب نیوز, اظهار کرد: بازار لوازم‌ خانگی به دلیل کمبود لوازم‌ و اقلام مختلف خانگی دچار بحران شده که دلیل آن توزیع نکردن لوازم کارخانه‌ها بین نمایندگی‌های فروش است.,

نائب رئیس فروشندگان و تعمیر کنندگان لوازم‌خانگی تصریح کرد: کارخانه‌ها ملزم به توزیع طبق لیست بودند، امّا به نمایندگان فروش خود انتظار برای قیمت جدید را علت توزیع نکردن لوازم خود عنوان می‌کنند که این بحرانی را در بازار ایجاد کرد.

,

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و وجود تقاضا در بازار برای لوازم‌خانگی و در عین‌ حال توزیع نشدنی که توسط کارخانه‌ها اعمال می‌شود با افزایش قیمت مواجه هستیم و این افزایش قیمت کاذب است؛ چرا که قیمت ارائه‌ شده توسط کارخانه‌ها با قیمتی که اکنون در بازار فروش لوازم‌خانگی وجود دارد همخوانی ندارد.

,

قندی در مورد نظارت بر بازار هم عنوان کرد: نظارت عموماً باید از طرف تعزیرات و یا وزارت صنعت و معدن صورت پذیرد و اتحادیه مسئول مستقیم مقابله با گرانی‌ها نیست و صرفاً در صورت انجام شکایتی که به اتحادیه ارجاع شود به آن رسیدگی می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه