اخبار داغ

امام جمعه موقت تهران:

نبرد رزمندگان در مرز اسرائیل از برکت خون شهداست

نبرد رزمندگان در مرز اسرائیل از برکت خون شهداست
امام جمعه موقت تهران گفت: خون شهدای شما هدر نرفته است، اینکه رزمندگان ما در مرز اسرائیل در حال جنگ با دشمنان هستند از برکت خون شهدای شما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از ۲ هزار خانواده شهید استان تهران که در آستان مقدس شیخ صدوق واقع در ابن بابویه برگزار شد، با اشاره به فضایل ماه رجب المرجب اظهار کرد: این ماه، ماه نجات از تعلقات دنیایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با بیان اینکه باید از دعاهای ماه مبارک رجب استفاده کرد و ثواب آن را به شهدایی که دل ما را به خدا وصل می‌کنند، هدیه کرد، افزود: زیارت عاشورا گنج گرانبهایی است و نور چشم اولیای الهی بوده و ما باید شاکر این باشیم که مصیبت زده امام حسین علیه السلام هستیم.

,

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حضرت سیدالشهداء علیه السلام به شیعیان این پیام را دادند که شهید درب ارتباط با امام حسین علیه السلام است، عنوان کرد: هرکسی اینجا آمده به خاطر شهدا آمده و شهدای شما واسطه بین شما و امام حسین علیه السلام هستند. هرجا اسم شهید آمد شهید آیینه است که شما امام حسین علیه السلام  را در آن می بینید.

,

آیت الله صدیقی خاطر نشان کرد: در این جهان فانی و در اولین و آخرین مخلوقات هیچ مصیبتی به مصیبت امام حسین علیه السلام نمی رسد. و افتخار است که شهید را تقدیم به خدا می‌کنیم. این را قدر بدانید که فرزندتان را قربانی برای رضا خدا کردید.

,

وی بیان کرد: اولین مسئله ای که امام زمان علیه السلام در توقیعات خود بدان اشاره داشتند مسئله اقتصادی است که شیعیان محتاج، بیگانه و شرمنده خانواده هایشان نباشد.

,

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهدای نشان ذوالفقار توسط رهبر فرزانه انقلاب به سرلشگر قاسم سلیمانی بیان داشت: خداوند متعال، پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله وسلم و شهدا از سردار سلیمانی بخاطر اینکه همیشه در مسیر ولایت و شهادت قدم برداشته و همواره به خلق خدا خدمت کرده راضی هستند.

,

آیت الله صدیقی در پایان با بیان اینکه جایگاه شهدا در نظام اسلامی بسیار والا و باارزش است، خاطرنشان کرد: خون شهدای شما هدر نرفته است، اینکه رزمندگان ما در مرز اسرائیل در حال جنگ با دشمنان هستند از برکت خون شهدای شما است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه