اخبار داغ

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه کشور:

دشمن به دنبال از بین بردن ارزش‌های قرآنی در کشور است

دشمن به دنبال از بین بردن ارزش‌های قرآنی در کشور است
معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر اینکه باید قرآن را از مهجوریت درآوریم، گفت: غرب به دنبال از بین بردن آموزه‌ها و ارزش‌های قرآنی در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام حمید ملکی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با تاکید بر توجه به قرآن کریم و عمل به دستورات آن اظهار داشت: قرآن به عنوان کتاب واقعی زندگی است و سبک زندگی را به انسان یاد می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با بیان اینکه باید قرآن را از مهجوریت در آوریم و در زندگی‌هایمان به کار گیریم، افزود: قرآن را باید سر سفره زندگی آورد.

,

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر لزوم قرآن آموزی به کودکان و فرزندان از برکات این امر برشمرد و بیان داشت: ۴۰ سال است در مقابل دشمنان و شیطان بزرگ ایستاده‌ایم و هشت سال دفاع مقدس را در زیر بمباران‌ها ماندیم و چهل سال سربلند از این امتحان بیرون آمدیم.

,

وی با اشاره به اینکه گام دوم و چهل سال دوم به نسل جدیدی واگذار شد، بیان داشت: گام دوم انقلاب اسلامی به جوانان سپرده شده است و آنها باید با عمل به قرآن کریم در این راه گام بردارند و با افتخار مقاومت کنند.

, گام دوم انقلاب,

حجت‌الاسلام ملکی عنوان کرد: غرب به دنبال از بین بردن شهامت، شجاعت، ایثار، مهدویت، ایمان و ارزش‌های قرآنی از ما و جوانان ما است.

,

وی با اشاره به اینکه اصل این تفکر شیطانی است، تصریح کرد: امروز همه ابزارها در اختیار شیطان قرار گرفته است تا فرهنگ دینی و ارزش‌های قرآنی را از جامعه ما بگیرد.

,

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: دشمن برای اعتقادات و گرفتن آن از مردم ما بسیار سرمایه گذاری کرده است و ما باید ر این زمینه هوشیار باشیم و با تمسک به قرآن کریم در راه دین و اسلام گام برداریم.

,

وی در پایان از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در استان کرمانشاه قدردانی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه