اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف میاندورود مطرح کرد

ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم تا 20 فروردین‌ ماه 98

ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم تا 20 فروردین‌ ماه 98
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود گفت: ثبت نام چهل ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز و تا ۲۰ فروردین‌ ماه 98 به پایان می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد حسین فاضلی طی گفت و گویی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه از تخصصی‌ترین و با سابقه‌ترین مسابقات است، اظهار کرد: ثبت‌نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف تا ۲۰ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

وی بیان کرد: چهل و دومین دوره مسابقات قران کریم در رشته‌های حفظ ۵جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان برگزار می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کنند.

فاضلی تصریح کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در اردیبهشت ماه و مرحله استانی در تیر ماه در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره می‌توانند به اداره اوقاف میاندورود واقع در شهر سورک میدان امام حسین(ع) روبروی مسجد جامع مراجعه یا می‌توانند برای ثبت نام و مشاهده دستورالعمل چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به سایت سازمان اوقاف و سایت مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان همچنین به‌صورت تلفنی با شماره ۳۳۸۸۶۲۶۹ می‌توانند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه