اخبار داغ

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

کشف ۹۸۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در لرستان

کشف ۹۸۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در لرستان
فرمانده انتظامی لرستان گفت: برای چهارشنبه آخر سال آمادگی ۱۰۰درصد داریم و با متخلفان و مزاحمان سلب آسایش عمومی بشدت برخورد می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ۵۸نفر مصدوم ناشی از چهارشنبه سوری سال گذشته گفت: خیلی از استان ها خسارات جبران ناپذیری داشتند اما بحمدالله وضعیت استان لرستان مناسب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان این که ما مخالف شادی مردم نیستیم، گفت: نیروی انتظامی استان برای چهارشنبه آخر سال آمادگی ۱۰۰درصد دارد و با متخلفان و مزاحمان سلب آسایش عمومی بشدت برخورد می کند.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان از کشف985 هزار عدد انواع مواد محترقه خبرداد و اظهارداشت: دشمن به دنبال تبدیل چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی است اما کور خوانده اند چون هم مردم رعایت می کنند و هم پلیس نظارت دارد.

,

 

,

سردار مهدیان نسب با تأکید بر این که با فروشندگان مواد محترقه برخورد می شود،تصریح کرد:جایگاه های سوخت  حق ندارند بنزین را بصورت گالنی بفروشند.

,

 

,

به گفته وی مرکز پایش تصویری الغدیر آمادگی رصد گره های ترافیکی را دارد برهمین اساس خودروهایی که مزاحمت ایجاد کنند و موتور سیکلت های متخلف، مزاحم و فاقد کلاه ایمنی و مدارک توقیف می شوند.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که سامانه 197پلیس آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردمی است،گفت: از ۶۰۰هزار تماس تلفنی با پلیس ۶۸درصد آن عملیاتی شده  و ۳۲درصد آن مشاوره ای بوده  است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه