اخبار داغ

وزیر راه:

با آژانس‌های "شیاد" شدیداً برخورد می‌کنم

با آژانس‌های "شیاد" شدیداً برخورد می‌کنم
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فروش بلیت پروازهای داخلی توسط آژانس‌ها، گفت:‌ برخی از این آژانس‌ها شیاد هستند چون بلیتی را می‌فروشند که وجود خارجی ندارد و از طریق مراجع قضایی به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد اسلامی بعدازظهر دیروز پس از حدود 3 ساعت و نیم بازدید از از بخش‌های مختلف فرودگاه مهرآباد با مثبت ارزیابی کردن این بازدید اظهار کرد: امروز سه نکته مهم در رابطه با پروازهای مردم جهت ایام نوروز اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: یکی مجوزهای پروازی به ایرلاین‌ها بود که شرکت‌های هواپیمایی آماده‌سازی خوبی را در این زمینه انجام دادند.

,

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حال حاضر 140 فروند هواپیمایی ناوگان هوایی کشور در آمادگی به سر می‌برند و تمام تلاش بخش هوایی کشور این است که بتوانند خدمات‌رسانی خوبی به مسافران داشته باشند.

,

اسلامی افزود: نکته دیگر موضوع اعتراض مردم به قیمت بالای بلیط هواپیما یا لغو شدن پروازهاست؛ البته درخصوص قیمت‌ها ما کف و سقف بلیط را مشخص کرده‌ایم و هر شرکتی که بالاتر از سقف تعیین شده اقدام به فروش بلیط کند با آنها برخورد می‌شود. در این راستا به تازگی سازمان هواپیمایی کشور با دو ایرلاین گرانفروش از طریق تعزیرات برخورد کرده است.

,

وی مهم‌ترین دلیل لغو شدن پروازهای داخلی را شیادی برخی آژانس‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی آژانس‌ها با اینکه بلیطی برای عرضه ندارند اما بلیط را به مسافران می‌فروشند و قبل از پرواز به آنها اعلام می‌کنند که پرواز لغو شده است؛ این شیادی است که از طریق مراجع قضایی به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

,

به گزارش تسنیم، وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در بازدید امروز مردم نسبت به مشکل ایجاد شده در پرواز تهران - اهواز هواپیمایی آتا معترض بودند که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد بوی دود در پرواز باعث برگشت آن به سمت فرودگاه شده و 5 ساعت پرواز تاخیر داشته است. متاسفانه در این زمینه اطلاع‌رسانی درستی توسط هواپیمایی آتا انجام نشده بود.

,

اسلامی ادامه داد: هواپیمایی آتا به تازگی چک C را انجام داده بود و برای پرواز آماده بود اما این اتفاق رخ داد که ربطی به سوء مدیریت ندارد.

,

وی همچنین از همکاری با وزارت ارتباطات برای فروش مستقیم بلیط توسط شرکت‌های هواپیمایی خبر داد و تاکید کرد: از عرضه بلیط‌هایی که وجود خارجی ندارند (برخی آژانس‌ها) جلوگیری خواهیم کرد.

,

وزیر راه و شهرسازی در پایان با اشاره به تلاش برای انجام پروازهای ایمن اظهار کرد: سازمان هواشناسی برای تعطیلات نوروز بارش برف و باران را پیش‌بینی کرده است از این رو احتمال می‌رود برخی پروازها در راستای انجام ایمن با تاخیراتی مواجه شوند.

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه