اخبار داغ

رئیس بهداشت محیط استان اصفهان:

مردم بازرس بهداشتی باشند

مردم بازرس بهداشتی باشند
رئیس بهداشت محیط استان اصفهان گفت: مردم کمک ما باشند و به‌عنوان مأمور بهداشت اقدام کنند؛ برای سلامت خود از محل های مجاز و بهداشتی و صنوف مطمئن که می‌دانند هیچ مشکل و تخلفی نداشته‌اند خریداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: ببیش از 55 هزار مراکز تهیه و توزیع در سطح استان وجود دارد که با تعداد 400 نفر کارکنان محدود نمی‌توانیم به‌طور دائم در مراکز تهیه و توزیع حضورداشته باشیم و بر فعالیت آن ها نظارت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس بهداشت محیط استان اصفهان تصریح کرد: مردم کمک ما باشند و به‌عنوان مأمور بهداشت اقدام کنند؛ برای سلامت خود از محل های مجاز و بهداشتی و صنوف مطمئن که می‌دانند هیچ مشکل و تخلفی نداشته‌اند خرید کنند.

,

وی افزود: اگر مواردی از تخلف مشاهده کردند در مرحله اول تذکر داده و در مرحله دوم با سامانه 190 تماس بگیرند؛ همکاران ما در صورت انتقاد، پیشنهاد یا شکایت بلافاصله حضور پیدا خواهند کرد.

,

صفاری در پایان گفت: استیکرها و برچسب هایی تهیه شده و درب تمام اماکن عمومی و رستوران‌ها و مغازه‌ها زده‌ شده است و سامانه 190 هم به طور شبانه روزی در اختیار است تا مردم کلیه گزارشات خودشان را به این سامانه اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه