اخبار داغ

آشوب، درگیری و تخریب اموال عمومی بر سر تعیین محدوده دو شهر خوزستان

آشوب، درگیری و تخریب اموال عمومی بر سر تعیین محدوده دو شهر خوزستان
در اولین روز از فروردین ماه سال 98، ماجرای تعیین محدوده اندیمشک و دزفول دوباره بالاگرفت و این بار نیز با درگیری و تخریب اموال عمومی همراه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ اوایل اسفندماه سال 97 تصاویری از درگیری و پایین کشیده شدن تابلوی ورودی در شهرهای اندیمشک و دزفول رسانه ای شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
ماجرای این درگیری ها بر سر تعیین محدوده شهرهای اندیمشک و دزفول است. زمانی که تابلوی خوش آمدگویی یکی از این دو شهر، تعویض و تابلوی جدید آن در محدوده شهر دوم قرار گرفت.
,
 
,
این اقدام ناشیانه موجب شد که مردم از این موضوع خشمگین شوند و تابلوی مورد مناقشه را پس از پایین کشیدن، آتش بزنند.
,
 
,
نیروی انتظامی پس از این درگیری ها وارد عمل شده و اوضاع را تحت کنترل خود درآورد.
,
 
,
, ,
 
,
اما در اولین روز از فروردین ماه سال 98، ماجرای تعیین محدوده اندیمشک و دزفول دوباره بالاگرفت و این بار نیز با درگیری و تخریب اموال عمومی همراه شد.
,
 
,
از بعد از ظهر روز گذشته فراخوان‌هایی برای نصب تابلوی ورودی شهر دزفول و از سوی دیگر برای دعوت از اندیمشکی‌ها برای ممانعت از این اقدام در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این فراخوان‌ها در شب عید منجر به تجمع حدود 1500 نفر شد نیروی انتظامی هم برای کنترل اوضاع در ابتدای جاده اندیمشک به دزفول و حد فاصل کوی نیرو و پایگاه چهارم شکاری مستقر شد.
,
,
,
 
,
 
,
اوضاع تحت کنترل است
, اوضاع تحت کنترل است,
 
,
استاندار خوزستان در این خصوص اظهار داشت: تعیین محدوده مرزی شهرها توسط وزارت کشور و دولت انجام می شود و طرحهای کارشناسی نیز در دولت در دست بررسی است و شهروندان این 2 شهر باید تا تعیین وضعیت مرزی شهرهای خود صبور بوده و اجازه دهند تا دولت برای آنها تصمیم گیری کند.
,
 
,
وی افزود: ما در زمان حاضر نیاز به وحدت و دوستی داریم و این گونه درگیریها فقط به شاد شدن دشمن می انجامد.
,
 
,
شریعتی عنوان کرد: در حال حاضر نیروهای بسیجی و یگان ویژه برای آرام کردن اوضاع وارد عمل شده و بزودی آرامش در اندیمشک و دزفول برقرار می شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه