اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

نسخه‌های غربی برای اقتصاد ایران شفابخش نیست/ شعار سال با تکیه بر توان داخلی محقق می‌شود

نسخه‌های غربی برای اقتصاد ایران شفابخش نیست/ شعار سال با تکیه بر توان داخلی محقق می‌شود
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه نسخه‌های غربی برای اقتصاد ایران شفابخش نیست گفت: توجه به اقتصاد درون زا به عنوان عامل پیشرفت اقتصادی و رونق تولید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سمنان در سال 98 ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نخستین روز از سال جدید، گفت: معظم له با قدردانی از ملت در ایستادگی در برابر دشمنان و پایبندی به آرمان های انقلاب و نظام، از مسئولان خواستند نارسایی ها و عملکرد ضعیف خود را در برخی حوزه ها اصلاح کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به نارسایی در مدیریت ها اظهار کرد: این نارسایی ها باید اصلاح شود و ملت نیز باید از اصلاح آن با خبر شوند.

,

وی با بیان اینکه هرگاه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کردیم راه کشور از مسیر توسعه و سربلندی گذشته است، افزود: سربلندی ایران اسلامی در گرو عنایت به منویات ولایت فقیه است.

,

مهدوی نژاد با اشاره به اینکه حمایت همه جانبه از رونق تولید یکی از کلید واژه‌های سخنان رهبری بود، اظهار کرد: با تلاش مضاعف برای خودکفایی اقتصادی، کشور را از مشکلات بیرون آورد.

,

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه نسخه‌های غربی برای توسعه کشور شفابخش نیست، گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و پیروی از رویکردهای غربی برای ملت ایران فقط دردسر دارد.

,

وی استفاده از نسخه های دلسوزان داخلی نظام و انقلاب را یکی از راه های پیروزی بر دشمنان برشمرد و افزود: توجه به اقتصاد درون زا به عنوان عامل پیشرفت اقتصادی و رونق تولید است.

,

امام جمعه موقت سمنان  با بیان اینکه مردم در کنار مسئولان هستند، تاکید کرد: مسئولان با پشتوانه مردم و درایت و توانمندی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال  تلاش کنند که این مهم جز در سایه تکیه بر توان داخلی میسر نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه