اخبار داغ

جهادگرانی که سال نو خود را با خدمات دهی آغاز کردند/ گروه جهادی فائزین به بیش از ۸۰۰۰ نفر خدمات پزشکی ارائه می دهند

جهادگرانی که سال نو خود را با خدمات دهی آغاز کردند/ گروه جهادی فائزین به بیش از ۸۰۰۰ نفر خدمات پزشکی ارائه می دهند
فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد از حضور گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین قرارگاه محرومیت زدایی مدینه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، جهت خدمات دهی به مردم این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد میرزاده، فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت آغاز  سال نو اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین از سوم تا هشتم فروردین ماه سال جاری جهت خدمات دهی رایگان به بیماران در درمانگاه شهید امانی حاجی آباد مستقر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد با بیان اینکه گروه جهادی فائزین علاوه بر مردم شهر حاجی آباد به روستاهای اطراف آن نیز خدمات رسانی انجام می دهند، گفت: این تیم پزشکی با همکاری و هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) و قرارگاه محرومیت زادیی مدینه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به این شهرستان اعزام شدند و جامعه هدف این تیم پزشکی خدمات دهی به هشت هزار نفر است.

,

, ,

دکتر ابراهیمی، مسئول گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی فائزین با بیان اینکه این گروه جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم مناطق محروم به حاجی آباد سفر کرده اند، افزود: این تیم پزشکی متشکل از 30 پزشک که  12 دندانپزشک، پزشک عمومی،ماما، متخصص زنان و زایمان، روانشناس، مشاور خانواده، دو پرستار، دو دستیار داندان پزشک می باشند که به مردم شهرستان خدمات دهی به صورت کاملا رایگان انجام می دهند.

,

, ,

مسئول گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی فائزین خاطر نشان کرد: این تیم پزشکی به مدت پنج روز در شهرستان حاجی آباد و روستاهای سرگز، احمدی و فارغان مستقر و به کلیه روستاهای شهرستان خدمات رسانی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه