اخبار داغ

محمود پاک نیت:

مردم تشنه شادی هستند/ اقدامات عباس آباد نیاز مردم است

مردم تشنه شادی هستند/ اقدامات عباس آباد نیاز مردم است
محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص برنامه های فرهنگی مجموعه عباس آباد اظهار داشت: مردم ما شادی کم دارند و باید به این موضوع بیشتر توجه شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص برنامه های فرهنگی مجموعه عباس آباد اظهار داشت: مردم ما شادی کم دارند و باید به این موضوع بیشتر توجه شود؛  حالا این چند روز عید هم به هرحال همه در سفرند ولی به هرجا برسند اقلا چشمشان به یک جشنی بخورد به یک شادی بخورد، یک دفعه یک بحث شیرینی می‌شود به هرحال لبشان به خنده باز می‌شود و میبینید روح یک حالت تر و تازه‌ای به خود می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اقدامات مجموعه عباس اباد گفت: این اقدامات خیلی خوب است ولی اینجا تمام مردم تهران نیستند که اینجا جمع می‌شوند. به هر حال خیلی ها پای تلویزیون دارند این برنامه‌هارا می‌بینند. در خانه هستند، مهمان دارند یا مهمان می‌روند و در مهمانی میبینند. خیلی ها از خانه میروند بیرون بیایند جایی مثل اینجا که چنین اتفاقاتی میفتد و چنین جشن‌هایی برگزار می‌شود.  
,
 
,
پاک نیت با دعوت مردم برای بازدید از برنامه های مجموعه عباس آباد گفت: همه تشنه شادی هستند و مردم اگر از نزدیک این برنامه ها را ببینند خیلی خوب است و تاثیرش بیشتر.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه