اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه:

برآورد خسارت اولیه سیل در کرمانشاه بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان است

برآورد خسارت اولیه سیل در کرمانشاه بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان است
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: برآورد خسارت اولیه سیل در کرمانشاه بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی، راه و زیر ساخت شهرداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: اکنون در ستاد بحران در حال جمع‌بندی گزارش اولیه دستگاه‌های اجرایی هستیم و تا کنون بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان ارزیابی اولیه نشان از خسارت وارده به زیرساخت‌های کشاورزی، راه و زیر ساخت شهرداری است که در اولین فرصت عدد قطعی نیز اعلام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: اگرچه با کاهش بارندگی‌ها سطح آب کاهش یافته اما کماکان این هشدار وجود دارد و امکان طغیان چشمه‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه یادآور شد: به دنبال سیلابی که در سرپل ذهاب ایجاد شد جابجایی و اسکان ۳۵ کانکس که در حریم رودخانه الوند قرار داشتن در دستور کار قرار گرفت و محل اسکان موقت در سالن‌های ورزشی برای آنها نیز فراهم شده است.

,

وی گفت: به دنبال این بارش‌ها ۴۶ روستا با مشکل تأمین آب مواجه شدند که مشکل آنها برطرف شده و مابقی کماکان مشکل آب دارند که از طریق تانکر آبرسانی سیار صورت می‌گیرد.

,

بالایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر تمام راه‌های شهری و روستایی باز و همچنین پل‌های آسیب دیده بازسازی شده است و هیچ گونه مشکل مسدودی راه نداریم.

,

وی با بیان اینکه هیچ گونه قطعی برق و گاز در روستاها و شهرها نداریم گفت: کماکان فضای اعلام آماده باش ستاد بحران تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هیچ گونه نگرانی برای امدادرسانی دستگاه‌های خدمات‌رسان نداریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه