اخبار داغ

در گفتگو با صاحب نیوز مطرح شد:

قدردانی امام جمعه اهل سنت آق‌قلا از خدمت رسانی سپاه اصفهان

قدردانی امام جمعه اهل سنت آق‌قلا از خدمت رسانی سپاه اصفهان
امام جمعه اهل سنت شهر آق‌قلا گفت: در نماز جمعه هم از تمام عزیزانی که تلاش می‌کنند تشکر کردم؛ از همه سپاهیان اصفهان هم که تا به امروز پای‌کار ایستادند تشکر و قدردانی می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخوند عبدالحی میرزا علی در گفت‌وگو با صاحب نیوز اظهار کرد: هنوز ۳۰ شهر آق‌قلا و برخی روستاهای منطقه هنوز زیر آب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه اهل سنت شهر آق‌قلا تصریح کرد: از مسئولان درخواست داریم پیگیری و تلاش بیشتری کنند و ورودی آب را ببندند؛ ورودی آب از سمت سد وشمگیر است که به سمت آق‌قلا می‌آید و نیاز است اقداماتی انجام و جلو ورود آب‌گرفته شود.

,

وی افزود: می‌توان کانال‌های آر ۱ و آر ۴ را دو روزه باز کرد و این‌گونه بخش قابل توجهی از آب را به این طریق به سیلاب‌دشت و پایین‌دست هدایت کنند و به هیچ روستا و حتی زمین‌های زراعی هم آسیب نمی‌رساند و فقط به یک زمین کشاورزی آن هم در حد پانصد متر آسیب می‌رسد.

,

آخوند میرزاعلی عنوان کرد: از تمام مسئولان خصوصاً از مقام معظم رهبری به جهت این‌که بلافاصله ورود کردند و نیروهای سپاه و بسیج و ارتش پای‌کار آمدند؛ در حالی که قبلاً هم کمک می‌کردند اما بعد از دستور مقام معظم رهبری بیشتر کمک و تلاش کردند که از آن‌ها تشکر و قدردانی کنم.

,

وی در ادامه بیان کرد: در نماز جمعه هم از تمام عزیزانی که تلاش می‌کنند تشکر کردم؛ از همه سپاهیان اصفهان هم که تا به امروز پای‌کار ایستادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

,

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا خاطر نشان کرد: اگر نیروهای نظامی، سپاهی، بسیجی، انتظامی و ارتشی ورود پیدا نمی‌کردند مصیبت شهر آق‌قلا بیش از این بود؛ از همه بزرگواران انتظار داریم تا بیشتر تلاش کنند و از ورود آّب به شهر آق‌قلا جلوگیری کنند.

,

امام جمعه شهر آق‌قلا اذعان کرد: مسئولان دولتی هم در تکاپو و تلاش هستند؛ متاسفانه در حال حاضر آّب منطقه ای زیاد ورود نمی کند و ورودش به قضیه بسیار کم است و نمی‌توانم مدیریت آب منطقه ای را تأیید کنم؛ همان‌طور که گفتم می‌شود کانال‌های آر ۱ و آر ۴ را دو روزه باز کرد، اما بعد از بیست روز هنوز باز نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه