اخبار داغ

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد

۱۲۳ پروژه ورزشی در کرمانشاه در دست اقدام است

۱۲۳ پروژه ورزشی در کرمانشاه در دست اقدام است
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از در دست اقدام داشتن ۱۲۳ پروژه ورزشی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهمند سال افزون در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در پروژه‌های عمرانی سال قبل شش فضای روباز ورزشی در سطح استان کرمانشاه افتتاح شد که امسال شمار آنها به ۴۰ زمین روباز در سطح شهرستان‌های استان با اولویت مناطق زلزله زده خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

به گفته معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درصدد احداث زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های پاوه، روستای بان آوره پاوه و شهرستان ثلاث باباجانی با ۱.۵ میلیارد تومان هزینه برای هر پروژه هستیم.

,

سال افزون از احداث و ساخت خانه جوان اسلام آباد غرب، تکمیل خانه جوان کرمانشاه بامساحت دو هزار متر مربع، تکمیل زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی کرمانشاه و آکادمی پزشکی- ورزشی جنب ورزشگاه آزادی با اعتبار چهار میلیارد تومان خبر داد.

,

وی احداث زورخانه قصرشیرین و زورخانه مجموعه جانبازان، پیست اسکیت در شهرستان کرمانشاه، بازسازی استخر ثلاثباباجانی، تکمیل سالن سقف کوتاه مجموعه انقلاب را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام دانست.

,

سال افزون با تاکید بر اینکه امسال سال شکوفایی زیر ساختهای ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در سطح استان است گفت: با احتساب پروژه‌های روستایی شمار پروژه‌های در دست اقدام به ۱۲۳ مورد می‌رسد که برای تکمیل آنها ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

,

وی با برشمردن پروژه‌های نیمه کاره‌ای که امسال تکمیل خواهند شد افزود: در این میان می‌توان به سرای ورزشکاران، استخر ثلاث باباجانی، تکمیل پروژه‌های زورخانه ای و سالن‌های سقف کوتاه اشاره کرد که چندین سال راکد بوده‌اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه