اخبار داغ

آیت الله مهدوی:

همه می دانند سپاه سفره داعش را جمع کرد

همه می دانند سپاه سفره داعش را جمع کرد
محکومیت تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی دولتمردان امریکایی مهم ترین موضوع خطبه های نماز جمعه های سراسر استان اصفهان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛  امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته این کلان شهر گفت: این باران رحمت هم به همراه داشت و وحدت همه مردم را تقویت کرد و حتی استان‌هایی که بر سر آب رقابت داشتند، یکدل شدند و حضور اصفهانی‌ها در مناطق سیل‌زده، دلگرم‌کننده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آیت الله مهدوی ادامه داد: دفاع از حد و شرع وانقلاب وظیفه همه هست، متاسفانه در ایام نوروز عده ای شادی کردن را با گناه آلوده کردند، مدیریت چهارباغ عملا کنسرت و موسیقی را ترویج می کنند.

,

وی افزود: شهرداراصفهان قول داد در ملاء عام از دوچرخه سواری بانوان دفاع نکند ولی شاهدیم اتفاق خاصی نیفتاده است، بنابراین شهردار اصفهان باید مقابله رسمی با مدیریت چهارباغ بکند چرا که در ایام نوروز دوچرخه سواری بانوان ترویج شد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: سپاه با تحریم امریکا به واقع تحریم می شود؟  مردم دنیا سپاه را تروریست نمی داند، قطعا سپاه با نفوذ خاص خود که در دل تک تک مردم دارد و خدمت های که  در زمینه های مختلف می کند تحریم نمی شود.

,

وی همچنین اظهار کرد: داعش مولود امریکاست و همه دنیا متوجه هستند که امریکا مدافع تروریست است و البته همه می دانند سفره داعش تروریست را سپاه قدس در خاورمیانه جمع کرد.

,

* علت عصبانیت ترامپ، سیلی خوردن از سپاه است

, * علت عصبانیت ترامپ، سیلی خوردن از سپاه است,

امام جمعه باغبهادران هم گفت: کینه امریکا از سپاه به خاطر حضور این نیروهای انقلابی در خط مقدم دفاع از انقلاب است، سپاه پاسداران هم در میدان عملیاتی و هم در میدان سیاسی در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

,

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ تصریح کرد: علت عصبانیت ترامپ از سپاه به خاطر سیلی های متعددی است که از سپاه و نظام خورده است.

,

وی ادامه داد: سپاه منطقه خاورمیانه و خلیج فارس را برای امریکا نا امن کرده است، ساخت موشک های با برد بالا از دلایل دیگر و سیلی های دیگر سپاه بر گونه امریکاست، در خنثی کردن فتنه های مختلف در کشور سپاه نقش بسیار خوبی داشت.

,

* سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلب ملت جا دارد

, * سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلب ملت جا دارد,

امام هم نائین هم با اشاره به اقدام اخیر امریکا و اعلام تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا کشوری تروریست پرور است، بسیاری از گروهک های تروریستی مانند القاعده و داعش دست پرورده دولتمردان این کشورهستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین سجادی اضافه کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم بیش از هر زمان دیگری محبوب تر شده است.

,

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران عامل حفظ امنیت کشور و پیشواز خدمت به آحاد مردم است، اضافه کرد: سپاه عملا در مبارزه با داعش نشان داد که نیرویی ضد تروریسم است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه