اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

هدف آمریکا از تروریست نامیدن سپاه پاسداران جبران شکست های منطقه ای است

هدف آمریکا از تروریست نامیدن سپاه پاسداران جبران شکست های منطقه ای است
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هدف آمریکا از تروریست نامیدن سپاه پاسداران جبران شکست های منطقه ای است گفت: تروریست نامیدن سپاه پاسداران به ضرر ارتش آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، پیش از ظهر امروز اساتید حوزه علمیه همدان به همراه پاسداران سپاه انصارالحسین ع استان همدان با تجمع خود اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی را محکوم کردند.
 در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین ع، فرمانده سپاه ناحیه همدان و مدیر حوزه علمیه همدان و سایر اساتید حوزه حضور داشتند با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» «روحانی سپاهی دو لشکر الهی» «برادر سپاهی حمایت حمایت»  از سپاه پاسداران حمایت خود را اعلام کردند.
در ادامه این مراسم نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران گفت: اقدام آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم و بعد از تشکیل سازمان ملل که دولتی، نیروی نظامی کشور دیگر را تروریست بداند بی‌نظیر است .
آیت الله شعبانی افزود: در دولت آمریکا هم خیلی از افراد اقدام ترامپ را محکوم می کنند و امروز جامعه بشری با فرعونی به نام ترامپ مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,

 وی با اشاره به اهداف آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران اظهارداشت: یکی از اهداف امریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران به دلیل اهداف اقتصادی است و اساسی ترین هدف ایجاد جو روانی و فشارهای اقتصادی است.

,

 نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: هدف دیگر آنان جبران شکست های منطقه ای و همچنین به دلیل انتخابات اسرائیل است.

,

شعبانی با بیان اینکه امریکایی ها حزب الله، حماس و سپاه قدس را تروریست نامیدند اما این نیروها تقویت شدند بیان کرد: همه اتفاقات برای تامین امنیت اسرائیل بود اما نمی دانند که شما پاسداران می خواهید تا ۲۵ سال دیگر اسرائیل نباشد. تروریست نامیدن سپاه پاسداران به ضرر ارتش آمریکاست.

,

 وی با بیان اینکه آمریکا، القاعده طالبان، جبهه النصره و داعش را ایجاد کرده است تاکید کرد: ۴۰ سال است که برنامه‌ریزی می‌کنند اما سپاه پاسداران آنها را کنترل کرده و برنامه هایشان را به هم زده است.
 نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: نیروهای جوان جبهه مقاومت در نزدیکی اسرائیل ایستادند و ما از شلمچه به بلندی‌های جولان رسیدیم.

,
,

 شعبانی حمله به ارکان اقتدار نظام اسلامی را از جمله اهداف دیگر آمریکا دانست و گفت: اقتدار عرصه امنیت وابسته به سپاه است و در بحرانی ترین منطقه امنیت داریم.

,

آیت الله شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کانال مالی اروپا تصریح کرد: دولت منتظر کانال مالی اروپا است و تنها انگیزه دولت هم همین است اما رهبر انقلاب گفتند که بیشتر به شوخی شبیه است. اروپایی ها می خواهند که اثرگذاری تحریم های آمریکا بیشتر باشد.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه