اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

مدعیان دروغین حقوق بشر فجیع ترین اقدامات بین المللی را مرتکب می شوند

مدعیان دروغین حقوق بشر فجیع ترین اقدامات بین المللی را مرتکب می شوند
معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا را ناشی از سرخودگی نظام سلطه بیان کرد و افزود: امروز مدعیان دروغین حقوق بشر فجیع ترین اقدامات بین المللی را مرتکب می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ علی رستمی یکشنبه شب در نخستین نشست شورای اداری تربت حیدریه اظهار داشت: آمریکا و ایادی همپیمانش میلیاردها دلار در عراق و سوریه هزینه می کنند اما پس از سالها بصورت چراغ خاموش وارد پایگاه نظامی خود در عراق می شوند و شبانه بر می گردند و این در شرایطی است که مقامات ارشد ایران بصورت آشکار چندین روز در عراق علاوه بر رایزنی های سیاسی و اقتصادی به زیارت قبور ائمه اطهار علیه السلام می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی با محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ در تروریستی خواندن سپاه ، گفت: این اقدام اخیر ترامپ در پی سرخوردگی از این نهاد و جنبه تبلیغات انتخاباتی برای صهیونیست ها و همچنین برای اعمال فشار اقتصادی علیه ایران صورت گرفت.

,

 

,

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا را ناشی از سرخودگی نظام سلطه بیان کرد و افزود: امروز مدعیان دروغین حقوق بشر فجیع ترین اقدامات بین المللی را مرتکب می شوند.

,

 

,

رستمی خاطر نشان کرد: امروز کشوری که خودش مظهر تروریسم دولتی است با وقاحت کامل یک نهاد نظامی و مردمی کشوری را در لیست گروههای تروریستی قرار می دهد و قبل از آن منافقین را که هزاران نفر در ایران و سایر نقاط جهان را ترور کردند از لیست گروههای تروریستی خارج می کند و همه این اتفاقات در شرلیطی رخ می دهد که سیاستمداران ایالات متحده سازنده و پرورش دهنده تروریست هستند.

,

 

,

فرماندار تربت حیدریه افزود: امروز برای رژیم اشغالگر قدس پایتخت جعلی معرفی و میلیاردها دلار با راه اندازی جنگ های نیابتی در غرب اسیا برای انزوا و به چالش کشیدن نظام اسلامی هزینه می کنند.

,

 

,

آمریکا از سپاه ضربه خورده است

, آمریکا از سپاه ضربه خورده است,

 

,

امام جمعه تربت حیدریه گفت: اقدام احمقانه رییس جمهور آمریکا بیانگر آن است که رژیم تروریستی ایالات متحده سیلی سختی از سپاه خورده و با چنین حرکت هایی عصبانیت خود را از سپاه اعلام داشته است.

,

 

,

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و برخاسته از قانون اساسی است که خدمات گسترده ای در عرصه های مختلف کشور ارایه کرده است.

,

 

,

وی ادامه داد: امروز باید به قدرت های شیطانی بی اعتماد و آنها را پشت سر بگذاریم و با توکل بر خدا و میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی و حسن خلق بدنبال رفع مشکلات کشور باشیم‌.

,


کارنامه ۲۰۰ ساله آمریکا بیانگر ذات تروریستی این رژیم مستکبر است/افتخار سپاه خدمت مجاهدانه به مردم است

,
, کارنامه ۲۰۰ ساله آمریکا بیانگر ذات تروریستی این رژیم مستکبر است/افتخار سپاه خدمت مجاهدانه به مردم است,

 

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه اظهار کرد: کارنامه ۲۰۰ ساله آمریکا حداقل با ۱۵۰ مورد جنگ، کودتا، نفوذ و راه اندازی گروههای تروریستی بیانگر ذات تروریسنی این رژیم مستکبر است.

,

 

,

سرهنگ علی نیک یاد گفت: این در شرایطی است که کارنامه پر افتخار سپاه پاسداران در عرصه های مختلف نظامی و دفاعی، سازندگی و خدمت مجاهدنه به مردم بر دوست و دشمن روشن است.

,

 

,

وی تصریح کرد: رییس جمهور سفیه آمریکا، نهاد برخاسته از متن مردم و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یعنی سپاه پاسداران را در لیست گروههای تروریستی قرار داده و این در حالی است که ایالات متحده بعنوان بزرگترین تروریست دولتی در تاریخ بشریت تاکنون از گروههای تروریستی حمایت تسلیحاتی، مالی و اطلاعاتی کرده است.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه