اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی قوچان خبر داد

کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر در قوچان

کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر در قوچان
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان ازدستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو و کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سرهنگ قدیر مصرخانی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پس از کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی در سطح شهرستان قوچان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با تحقیقات گسترده میدانی، خودروی پراید حامل موادمخدر را در یکی از محلات سطح شهر شناسایی و بصورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهم، ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی ضربتی ضمن توقف خودرو و دستگیری متهم، بیش از هفت کیلو و 700 گرم ماده مخدر تریاک از خودروی متهم کشف و ضبط کردند.

,

وی با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو نیز خاطر نشان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی،  پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کارپلیس قرار گرفت.

,

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: ماموران دایره تجسس کلانتری11طالقانی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های وقوع سرقت، سارق سابقه داری را در این زمینه شناسایی و پس از اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی، با هماهنگی مقام قضایی این فرد را دستگیر کردند.

,

سرهنگ مصرخانی در پایان یادآور شد: متهم دستگیرشده در بازجویی های انجام شده به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرواعتراف و اموال سرقتی از مخفیگاهش کشف شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه