اخبار داغ

رئیس سابق بنیاد نخبگان استان اصفهان:

تلاش کردیم بنیاد نخبگان را به دستگاه های اجرایی و دانشگاهی استان بشناسانیم

تلاش کردیم بنیاد نخبگان را به دستگاه های اجرایی و دانشگاهی استان بشناسانیم
رئیس سابق بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: مهمترین دغدغه من در بنیاد نخبگان ترویج فرهنگ مسئله حل کردن و چطور فکرکردن در جامعه بود چرا که راه حل رفع مشکلات کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛شقایق حق جوی جوانمرد پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع خود به عنوان ریاست بنیاد نخبگان استان اصفهان ، اظهار کرد: تمام تلاش خود را د دوران مدیریتم کردم تا بنیاد نخبگان استان را به همه دستگاه های اجرایی و دانشگاهی استان بشناسانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی بیان کرد: بنیاد نخبگان یک نهاد هیئت امنایی است با این تفاوت که شخص رئیس جمهور در راس هییت امنا قرار دارد، اصفهان همیشه بعد از استان تهران رتبه دوم را از منظر تعداد نخبگان در سطح کشور دارا است

,

جوانمرد تصریح  کرد: متاسفانه در بنیاد نخبگان نتوانستیم در حد و اندازه و شایستگی نخبگان به آنها رسیدگی کنیم و بضاعت ما همیشه کم بوده  است، یکی از ایراداتی که وجود دارد این بوده که بسیاری از  آموزش های دانشگاهی ما منجر به ساخت و تربیت افراد توانمند نمی شود و این باعث می شود چه بسا دانشجویان معدل بالا نخبه علمی نبوده ودر عرصه عملی توانمند بالفعل نباشند.

,

وی با بیان اینکه ما اولین استارت ویکند حوزه سلامت را در سطح کشور برگزار کردیم گفت: برای برطرف کردن سوتفاهم وتغییر نگاه صنعتگران نسبت به نخبگان جوان تحصیل کرده و بالعکس تلاش بسیاری صورت گرفت و در نهایت به الگویی برای حل مشکلات در سطح کشور رسیدیم.

,

رئیس سابق بنیاد نخبگان استان اصفهان یادآور شد: «هم نت» که شامل همکاری، مشکل گشایی، نوآوری و توانمندی است راه حلی بود که ما به آن دست یافتیم و دراین راستا هم نت های مختلفی با ارگان های مختلفی که مشکلاتی داشتند و نیاز مند ورود نخبگان برای حل آنها بودند، برگزار کردیم.

,

وی توضیح داد: هم نت با مخابرات و سپس هم نت در حوزه آب و عرصه های مختلف چون توسعه روستایی و نجات مردم روستاهای خشک شرق اصفهان، هم نت هایی برای حل مشکل کشاورزی، هم نت فاضلاب و هم نت برکت با محوریت مساجد و هم نت سالمندان و هم نت بانوان از ان جمله است.

,

حق جوی جوانمرد در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه من در بنیاد نخبگان ترویج فرهنگ مسئله حل کردن و چطور فکرکردن در جامعه بود چرا که راه حل رفع مشکلات کشور است، نخبگان پیش قراول این فرهنگ هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه